ROCÒDROM!!!

Avui, els nens de Cicle Inicial hem pogut gaudir del plaer d’inaugurar el nou rocòdrom de l’escola.
Després una setmana d’obres, l’escola ja disposa d’un flamant rocòdrom, amb quasi 100 preses i amb una protecció de cautxú de 8cms, tal i com demana la homologació.

A partir d’ara, els nens de Cicle Infantil podran efectuar classes de psicomotricitat. I els de Primària podran gaudir-ne a l’hora del pati, a l’hora del menjador i també en les classes d’Educació Física quan la mestra ho consideri oportú.
Cal fer esment que és un equipament d’ús horitzontal, en cap cas vertical; i que cal respectar escrupolosament la normativa d’ús per la seguretat de tothom.

Esperem que tothom en gaudeixi molt!

2n B TAMBÉ TREBALLA LA CREACIÓ I L’ESTALVI D’ENERGIA

Avui ha vingut a l’escola un monitor de la Fundació Naturgy a fer-nos un taller de creació i estalvi d’energia.

Utilitzant el joc de robòtica Efi Bot, en què els nens i nenes de les aules de 2n B han hagut de donar instruccions a un robot de joguina perquè arribi a la seva destinació, l’alumnat ha hagut de narrar la història d’EFI per aconseguir energia i millorar el medi ambient.

• Iniciar-se en la programació i la robòtica.

Ha estat un taller genial per poder saber com reduir la quantitat d’energia necessària per proporcionar productes i serveis, és a dir, consumir només l’energia que necessitem.

CREACIÓ I ESTALVI D’ENERGIA

Utilitzant el joc de robòtica Efi Bot, en què els nens i nenes de les aules de 2n A han hagut de donar instruccions a un robot de joguina perquè arribi a la seva destinació, l’alumnat ha hagut de narrar la història d’EFI per aconseguir energia i millorar el medi ambient.

L’AVENTURA D’EFIGY BOT: CREACIÓ I ESTALVI D’ENERGIA

Utilitzant el joc de robòtica Efi Bot, en què els nens han hagut de donar instruccions a un robot de joguina perquè arribi a la seva destinació, els alumnes han hagut de narrar la història d’EFI per aconseguir energia i millorar el medi ambient.

FEM MÚSICA… AMB PAPERS!

A la classe de música reproduïm ritmes utilitzant una fulla de paper i ens ho passem molt bé!

ENGLISH THEATRE!

Aquests dies, els nens i nenes de Cicle Inicial hem pogut gaudir d’una obra de teatre en anglès a l’aula.
La companyia “La Maquineta” ens ha vingut a oferir l’obra “Jack and the magic beans“.

Una actriu ens ha representat l’obra i hem pogut gaudir dels seus personatges (en Jack, el seu pare, Daisy the cow, Mr. Bean i l’ogre).
Ens ho hem passat molt bé i hem pogut relacionar-nos amb la llengua anglesa d’una manera molt directa.

A fantastic time to enjoy English!!

LES MULTIPLICACIONS A 2n A… AMB AJUDA DE LA MIREIA!

A la classe de 2n A hem iniciat les multiplicacions… que emocionant!
Ho hem fet de manera molt manipulativa, amb legos, cigrons, etc…

Ens ha acompanyat la Mireia, una estudiant de la UAB que fa pràctiques a la nostra classe, ens ajuda i tot és més fàcil i divertit.

Ens agraden les mates!!!

TAPES ALBUM

Ja arriba el final del segon trimestre, i comencem a ajuntar tota la nostra producció escrita per poder confegir un àlbum.

Aquí ens teniu, enfeinades i enfeinats, en mode creatiu.

Aviat ho tindreu a casa!!

EL MAG RAÚL A CICLE INICIAL. TALLERS DE MÀGIA.

Aquesta darrera setmana hem pogut gaudir d’uns magnífics tallers de màgia a Cicle Inicial, impartits pel mag Raúl.

És un mag professional que ha vingut a l’escola a fer uns tallers de màgia a tots els nivells durant aquesta setmana.

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem après a fer el truc del got que s’aguanta dret en el perfil d’una carta, també hem après a endevinar el color d’un plastidecor i, per últim, també ens ha ensenyat a fer el truc de les palletes de colors.

Ens ho hem passat molt bé i hem sigut tots i totes mags i magues per un dia! Ah, i ho podem fer a casa també!

PICNIC AL PATI

Aquest curs, al pati de Primària, disposem d’uns bancs que l’alumnat aprofita per muntar-se uns autèntics pícnics a l’hora del pati! Fantàstic!