Cites

Científics de la Universitat de Granada alerten que 20 nens en una aula generen contacte amb 800 persones en dos dies. Preveuen que aquesta circumstància pot provocar el tancament d’aules a la tardor i demanen “més rigor” en la planificació de tornada a les escoles
Els plans per a la tornada a l’escola al setembre s’obliden tant de metro i mig de distància de seguretat com de reduir les ràtios, i alguns fins i tot del reforç de docents.

Mentre a qualsevol esdeveniment es respecta la distància de seguretat i la mascareta és obligatòria, per a un nombre important de persones, aquestes mesures de seguretat, sembla que no existeixen quan es tracta d’un institut o col·legi de de primària. Si aquestes mesures són necessàries, ho són per qualsevol motiu que exigeixi la concentració de persones.

Mentre a qualsevol esdeveniment es respecta la distància de seguretat i la mascareta és obligatòria, per a un nombre important de persones, aquestes mesures de seguretat sembla que no existeixen quan es tracta d’un institut o col·legi de de primària. Si aquestes mesures són necessàries, ho són per qualsevol motiu que exigeixi la concentració de persones.
No per ignorar-lo, desapareix el risc que estem disposats a assumir, alumnes, pares i professors, en definitiva, tota la comunitat educativa.

Veure també :https://www.eldiario.es/sociedad/Apuntan-ninos-generan-contacto-personas_0_1038696583.html

Catalunya contratará 5.000 profesionales para sus colegios y la vuelta a clases será presencial para todos; Madrid propone que los alumnos acudan a los centros por turnos y, por el momento, no aumentará su plantilla docente; Euskadi, entre una y otra: la vuelta es presencial, por lo que considera que no necesita docentes nuevos; Andalucía anuncia 6.500 contrataciones y permitirá “agrupar” dos asignaturas distintas para compartir aula. Castilla y León y Aragón prevén contar con más docentes, pero no los cuantifican todavía. Continua la lectura de Les comunitats es neguen a reduir el nombre d’alumnes per aula i sumaran com a molt un docent més per centre

Robotseny 2017 FELICITATS CAMPIONS !!!

Aquest dissabte s’ha celebrat, a Sant Celoni, la III Jornada Robotseny, trobada de centres que participen en una competició de robòtica i en una fira científica, enguany dedicada a l’embalatge i la logística

PREMI A LA MILLOR PROPOSTA FIRA CIENTÍFICA I TECNOLÒGICA !
FELICITATS A TOT 2n ESO !!!!!

Les alumnes de 2n ESO, Carla, Paula, Alexia, Carla, i Berta  representants de la classe a la fira.

Felicitats a l’equip que va saber lluir la feina que tot 2n ha estat preparant des del Projecte Xarxa!!!!

PREMI SUMO ROBOTSENY HIGH FELICITATS!!!!! .

Els alumnes de 1r Batxillerat Cristian G, Adrian S, Omar A, Paula D, Lluís G a la foto.

L’equip de sumo va liderar el seu grup, va passar a quarts, va guanyar la semifinal i es va enfrontar al seu màxim rival a la final del torneig.

Continua la lectura de Robotseny 2017 FELICITATS CAMPIONS !!!

INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL A LA UB. Hem guanyat!

INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL A LA UB

Hem guanyat!

El passat dia 16 de març els alumnes de primer de batxillerat de l’àmbit tecnològic, Frank Fernández, Xavi Guimerans, Guillem las Heras, Aleix Sainz-Rozas, Marc Prat i Àlex Vargas van participar en una competició de robots organitzada per la Facultat de Matemàtiques de la universitat de Barcelona, juntament amb el professor de tecnologia, Federico Veguillas. Finalment només 11 Instituts d’arreu de Catalunya, es van presentar a competir donat la dificultat del repte. Continua la lectura de INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL A LA UB. Hem guanyat!

“De l’anonimat a la identitat: Reconstrucció facial a partir d’un crani”

“De l’anonimat a la identitat: Reconstrucció facial a partir d’un crani” MENCIÓ HONORÍFICA a treballs fets en el marc de programa Argó per Mariona Méndez Crous i el seu tutor  Ferran Claudin

L’FBI troba un crani, no tenen proves ni rastre d’ADN per a la identificació, com poden saber quina és la seva identitat? Hi ha un grup d’antropòlegs forenses que s’encarreguen de fer un diagnòstic de l’edat aproximada i el sexe Continua la lectura de “De l’anonimat a la identitat: Reconstrucció facial a partir d’un crani”