Construint la ciutadania alimentària

Cal ser conscients que els recursos naturals són finits i és precisament el planeta el que ens està posant en alerta. Hem de canviar la forma de produir, de consumir i també d’alimentar-nos.

Com cada any iniciem el projecte d’alimentació a l’assignatura de projecte xarxa a 2n ESO. Volem alumnes conscients e informats i amb instruments democràtics que els permetin decidir sobre els seus propis sistemes alimentaris.

Des de la assignatura optativa de l’hort  els alumnes també treballen i recullen els seus propis cultius.

El Comisario de Acción por el Clima, Miguel Ángel Arias Cañete y su discípula Isabel García Tejerina, actual Ministra de Agricultura, han dicho esta semana que precisamente la agricultura es clave para la lucha contra el cambio climático. Sin que sirva de precedente, estoy completamente de acuerdo. Continua la lectura de Construint la ciutadania alimentària

Els mals hàbits són sempre difícils d’eliminar. Després de dècades en què la societat ha cregut que la tassa de vàter era una cosa així com un gran abocador, encara són molts els que pensen que tot el que s’aboca per ella desapareix per art de màgia. I no és així. Per això és important  aquest article.

Una massa compacta d’un volum aproximat de 75 metres cúbics composta per elements d’higiene personal, principalment tovalloletes higièniques de base tèxtil, manté obturada la canalització en un dels principals col·lectors de la xarxa de sanejament de la comarca de Sant Sebastià des de mitjans de la setmana passada. Les tasques de desembussament de l’enorme tap comporten certa complexitat, ja que han de realitzar-se manualment.

Continua la lectura de Un tap de tovalloletes de la mida de sis cotxes col·lapsa una cadena de sanejament a Donostia