“A CEGUES” … El curt dels alumnes de 2n ESO a Projecte Xarxa. Sobirania Alimentària i Embalatge Sostenible

Els alumnes de 2n ESO presenten el curt:

“A CEGUES” dins de l’assignatura del  Projecte Xarxa.

La Sobirania Alimentària: Hem conegut i analitzat críticament diferents models de producció i distribució d’aliments i hem diferenciat entre el model industrial i l’agroecologia, així com les conseqüències de cada model en el medi ambient, els medis de vida de les persones productores i la nostra salut.

Embalatge Sostenible. Al centre s’ha promocionat l’ús d’embalatge sostenible, potenciant l’eliminació de residus, reduint l’ús excessiu del plàstic en la nostre vida quotidiana, i afavorint el reciclatge de residus que generem habitualment.

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Giola van presentar el 7 de juny, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, un curtmetratge que s’engloba dintre del projecte “Reacciona: Taller de cinema” finançat per l’Ajuntament de Llinars del Vallès, i que també ha rebut una subvenció de la Diputació de Barcelona.

Els alumnes, amb el suport de professorat especialitzat, han creat el guió, han fet el rodatge i l’edició del curt, l’objectiu del qual ha estat col·laborar amb l’ONG Justícia Alimentària.

El visionat del curt es va fer juntament amb altres centres educatius, i com a cloenda de l’acte es va fer entrega del curt a l’entitat amb la qual han col·laborat.

“Explicació del projecte”

“Preses falses”