Robotseny 2016

ROBOTSENY 2016

Dissabte 11 de juny, l’Institut Giola va participar en la jornada de difusió  de la ciència i la tecnologia, que es va celebrar a Sant Celoni, i on participaven diferents escoles i instituts de la zona del Baix Montseny.

Durant el matí es va desenvolupar la ROBOTSENY KIDS, vam participar tres equips formats per alumnes de 2n d’ESO. ROBOTGIOL1:  Dani López, Carla Martín, Guille Díaz, Mireia Sánchez, Sergio Blanco. ROBOTGIOL2: Oriol Amadó, Carla Ruiz, Carla Resalt, Pol Antón. I un equip participant a la fira científica de MOBILITAT: Andrea Creix, Adrià Estevam, Pol Àvila, Nora Vankova i Natàlia Moreno.

Tots tres equips van fer una molt bona feina. Va ser un matí emocionant, divertit on els alumnes es van implicar molt. L’Equip Robotgiol1 va aconseguir dos dels tres premis possibles del concurs de Robòtica: Millor Puntuació i Robot més fiable.

MOLTES FELICITATS ¡¡¡

Durant la tarda dos equips de 4t ESO van participar en la ROBOTSENY HIGH. Equip1:Adrià Romero, Àlex Fernández, Aleix Ramírez, David Pérez i Eric Muñoz. Equip2: Lluís Guimerans, Noah Casanovas, Oriol Escalona, Manel Toledo i Edu Palacios.

La tarda va ser més emocionant quan l’equip format per l’Adrià, l’Àlex, l’Aleix i en David, amb el seu SumoMcFede va aconseguir treure fora del tatami a Golliat, un “superhipermegarobot”.

MOLTES FELICITATS NOIS¡¡¡¡

Tot aquest projecte és el resultat del treball, la  implicació i la suma de moltes hores de classe, així com de l’esforç dels alumnes participants i l’orientació de professors com ara Ana A., Montse S., Carme R., Pere V. i Amparo R. i en Fede V.

També volem agrair als pares que ens van acompanyat a la jornada. Ens van ajudar, animar i recolzar en tot moment. Moltes gràcies.