TORNEIG ROBOTSENY. CIÈNCIA I TECNOLOGIA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

FELICITATS CAMPIONS !!!!!!!

ALUMNES DE 4rt ESO GUAYANDORS DE LA LLUITA DE SUMO

Dissabte 11 de juny, l’Institut Giola va participar en la jornada de difusió  de la ciència i la tecnologia, que es va celebrar a Sant Celoni, i on participaven diferents escoles i instituts de la zona del Baix Montseny.

Durant el matí es va desenvolupar la ROBOTSENY KIDS, vam participar tres equips formats per alumnes de 2n d’ESO. ROBOTGIOL1:  Dani López, Carla Martín, Guille Díaz, Mireia Sánchez, Sergio Blanco. ROBOTGIOL2: Oriol Amadó, Carla Ruiz, Carla Resalt, Pol Antón. I un equip participant a la fira científica de MOBILITAT: Andrea Creix, Adrià Estevam, Pol Àvila, Nora Vankova i Natàlia Moreno.

Tots tres equips van fer una molt bona feina. Va ser un matí emocionant, divertit on els alumnes es van implicar molt. L’Equip Robotgiol1 va aconseguir dos dels tres premis possibles del concurs de Robòtica: Millor Puntuació i Robot més fiable.

MOLTES FELICITATS ¡¡¡

Durant la tarda dos equips de 4t ESO van participar en la ROBOTSENY HIGH. Equip1:Adrià Romero, Àlex Fernández, Aleix Ramírez, David Pérez i Eric Muñoz. Equip2: Lluís Guimerans, Noah Casanovas, Oriol Escalona, Manel Toledo i Edu Palacios.

La tarda va ser més emocionant quan l’equip format per l’Adrià, l’Àlex, l’Aleix i en David, amb el seu SumoMcFede va aconseguir treure fora del tatami a Golliat, un “superhipermegarobot”.

MOLTES FELICITATS NOIS¡¡¡¡

Tot aquest projecte és el resultat del treball, la  implicació i la suma de moltes hores de classe, així com de l’esforç dels alumnes participants i l’orientació de professors com ara Ana A., Montse S., Carme R., Pere V. i Amparo R. i en Fede V.

També volem agrair als pares que ens van acompanyat a la jornada. Ens van ajudar, animar i recolzar en tot moment. Moltes gràcies.

Us volem comunicar que el proper dia 11 de juny es farà a Sant Celoni l’edició 2016 de la ROBOTSENY KIDS, competició de robòtica en la que participen els alumnes de 2n d’ESO.

Ens fa molta il·lusió aquesta competició!!!,. Té dues parts: per una banda hi ha dos equips que participen programant robots  (un total de 10 alumnes), i un equip que defensarà un projecte de millora de la mobilitat  a Llinars del Vallès (5 alumnes) .La defensa del projecte de millora de la mobilitat a Llinars es farà en format plurilingüe (anglès, alemany, català, castellà, búlgar i portuguès) (és possible que també donem espai al llenguatge de signes, però és un proposta en estat de gestació)…

Hem estat treballant durant el 3r trimestre a l’assignatura de projecte xarxa i ho continuarem treballant durant el crèdit de síntesi. Esperem que sigui una experiència gratificant i enriquidora per tots els alumnes.

Podeu visitar la web  robotseny.cat

Els alumnes de 4t ESo participen a la ROBOTSENY HIGH en el concurs seguidors de línia i Sumo.

S’han preparat a l’assignatura de Tecnologia i ara al Projecte de Recerca de 4rt.

IMG-20160606-WA0003IMG-20160606-WA0002IMG-20160606-WA0004

Últims detalls!!

3 pensaments a “TORNEIG ROBOTSENY. CIÈNCIA I TECNOLOGIA”

1. Unlimited resources for the game boom beach for boundless activity in game by upgrading resources base, base buildings ,troops and artillery for stronger base defense to protect your base from enemy raids and to conquer there resources base for lot more resources and fun in game.