Un bona i divertida manera d’explicar als alumnes i al públic en general el decaïment radioactiu. Vídeo de Juan Antonio Jiménez Salas, director del planetari d’Úbeda. Moltes gràcies

Font: Tavi Caselles

2 pensaments a “Radioactivitat. El súmmum d’un professor de Física i Química, és utilitzar-se a un mateix com a ratolí de laboratori”

1. Explica com varia la radioactivitat amb el temps seguint una funció exponencial i la variació de la intensitat amb la distància, penso que els alumnes hauríen d’estar molt agraïts.

2. La veritat és que resulta força impactant. Crec admirable l’actitud d’aquest professor d’oferir-se a fer una demostració de fenomens físics utilitzant la seva pròpia persona. Què en pensaran els seus propis alumnes????