De quanta energia podrem disposar realment?

Ja hem comentat que energia i creixement van lligades de la ma, que el PIB i l’energia  – en l’actual sistema econòmic – també. Hem dit en altres ocasions que la nostre societat – la dels paisos rics – depen bàsicament  per obtenir la major part de la seva energia dels combustibles fòssils (petroli, gas i carbó). També hem comentat que aquests recursos – donat el nostre creixement desenfrenat – son cada vegada més escadussers. Val, però de quanta energia assumint tot això podrem disposar en un futur? No és una pregunta qualsevol ja que de la seva resposta haurien de dependre les decisions que es prenguin.

Margarita Mediavilla, investigadora del Grup d’energia i dinàmica de Continua la lectura de De quanta energia podrem disposar realment?

Viatge a Alemània . Visitem el RHEINTURM

Els alumnes de 4rt d’ESO del Giola van fer al desembre passat un viatge d’intercanvi a Alemanya. Els hi acompanyaven el professor d’alemany i jo mateixa. En aquest viatge destinat a practicar els seus coneixements tant d’alemany com d’anglès, no perdem de vista altres tipus d’activitats que els alumnes poden realitzar relacionades amb altres àmbits del coneixement Continua la lectura de Viatge a Alemània . Visitem el RHEINTURM