Jornada IARO

L’institut giola ha participat en la Jornada IARO (Inteligència Artificial i RObòtica)  realitzada a l’Ins Font del Ferro de Palafolls. Aquesta jornada s’emmarca dins de la Setmana Europea de la Robòtica
Els nostres alumnes de 2n Batxillerat, Oriol Closa i Javier de Muniategui han exposat els seus treball de Recerca: una Impressora 3D i un drone volador, tots dos dissenyats per ells.

El material més resistent creat per la natura és la teranyina?

Tots hem vist alguna vegada a la televisió algun reportatge sobre la vida animal i les estratègies que cada espècie fa servir tant per caçar com per protegir-se dels perills dels altres depredadors.  Sabeu per què les aranyes fabriquen la teranyina? Potser caldria preguntar primer si sabeu què és exactament la teranyina. Es tracta d’una estructura fabricada amb un fil de seda i que presenta una forma geomètrica típica, semblant a una espiral però en comptes d’una corba sencera hi hauria segments consecutius formant angles. A continuació teniu una imatge on es pot apreciar aquesta estructura geomètrica.

Continua la lectura de El material més resistent creat per la natura és la teranyina?