33 pensaments a “FRASES DE GRANS CIENTÍFICS 1A”

1. El món no esta en perill per les males persones, si no per les que permeten la maldat
    Albert Einstein

Jo posaré un exemple: hi ha una baralla i no hi ha ningú que aturi la baralla, la baralla segueix.

2. Qui dibuixa observa, qui dibuixa coneix, qui coneix estima i qui estima respecta i protegeix.
    Jodi Sabater.

Si observes acabes coneixent, si coneixes acabes estimant i si estimes acabes respectant i protegint a aquella persona o cosa.

3. Mai t’adones del que ja has fet; només pots veure el que et queda per fer
    Marie Curie

Per molt que hagis fet les coses que tenies pendent i et quedi una petita part, tota la teva atenció la té aquesta petita part que et queda per fer….

4. Mai t’adones del que ja has fer: només pors veure el que et queda per fer.
    Marie Curie

Sempre estàs pensant en la feina que et queda però mai veus tot el que has fet.

5. L’única raó perquè el temps existeixi es perquè no passi tot de cop.

Albert Einstein

Has de gaudir la vida com si fos últim dia, i amb optimisme

6. La ciència es com la terra només es pot tenir una petita part.
    Isaac Newton

Vol dir que no sempre pots aconseguir tot, a vegades només una petita part de aquella cosa que volies.

7. No vivim mai sinó que esperem viure, i disposats a sempre ser feliços.

Blaise Pascual

Que sempre tenim que estar feliços i buscar el costat positiu

8. L’educació és l’arma més potent per canviar el món
    Nelson Mandela

Si no hi ha educació en els nens que són el futur no sabran fer coses i resoldre els problemes de l’actualitat.

9. Estima no és només voler, es sobre tot comprendre.
    Françoise Segan
    Per mi vol dir que si estimes a algú, no el tens que estimar per el que té ,l’has d’estimar per com és.

10. Per a les persones creients, deu està al principi, per els científics, està al final de totes les seves reflexions.

Max Planck.

Per els creients, deu es el centre de tot i es superior a qualsevol cosa i per els científics està al final ja que moltes de les seves teories ja han explicat moltes coses

11. La única raó perquè el temps existeixi és perquè no passi tot de cop.
    Albert Enstein.

Per a mi significa que has de viure el moment amb il·lusió

12. Quan les lleis de les matemàtiques és refereixen a la realitat no són certes i quan són certes, no és refereixen a la realitat.

Albert Enstein.

La veritat a vegades enganya més que la mentida. Poden haver vàries veritats

13. El món no està en perill per les males persones sinó per aquelles que permeten el mal.
    Albert Einstein

Jo crec que vol dir que si les persones no permetem el mal les males persones no ho faran, però si ho permetem ho seguiran fent.

14. El que escoltes ho oblides, el que veus ho recordes, el que fas ho entens.

Galileo Galilei.

La millor manera d’aprendre una cosa es involucrar-te en ella.

15. Un científic ha de tenir la llibertat de plantejar qualsevol qüestió de dubtar de qualsevol afirmació de corregir errors.
    Julius Robert

Les persones ens podem confondre perquè no som perfectes, i que hem de ser com som que ningú ens pot canviar, però podem evolucionar

16. El més important és no deixar-se de fer preguntes.
    Albert Einstein

Voler superar les coses fent, un gran esforç i per això cal tenir dubtes i iniciatives.

17. Un científic ha de prendre la llibertat de plantejar qualsevol qüestió, de dubtar de qualsevol afirmació, de corregir errors.
    Julius Robert Oppenheimer

Una persona ha de tenir la llibertat de qüestionar qualsevol cosa que vol estudiar

18. El millor enemic del coneixement no es la ignorància, sinó la il·lusió del coneixement.

Stephen Hawking

Per mi significa que per adquirir coneixements s’ha d’estudiar

19. La ment es com un paracaigudes, només funciona si es obre.
    Albert Einsten

Per mi significa que si tu vols aprovaràs i estudiaràs en el futur

20. El talent ho tens naturalment. L’habilitat només es desenvolupa mitjançant hores i hores de treball.
    Autor: Will Smith.

Per aconseguir alguna cosa, has d’esforçar-se molt, l’habilitat pot superar el talent.

21. Els impossibles d’avui seran possibles demà

Konstantin Tsiolkovsky

Significa que encara que en el present algunes coses siguin impossibles, seran possibles en el futur, cal esforçar-se

22. El valor del producte es troba en la producció
    Albert Einstein

Si fas alguna cosa molt bé et sentirás orgullos, pero si o fas de mala manera no et sentiras orgullos.

23. El valor del producte es troba en la producció.
    Albert Einstein

Per a mi aquesta frase significa que fent les coses i esforçant-nos podem trobar una bona solució.

24. La ment és com un paraigües, només funciona si s’obre.
    Albert Einstein

La frase per mi significa: Si tu et passes tot el dia fent un problema i el fas sense ganes, no et sortira i per molte estona que estiguis, et seguira sense sortir. Però si tens ganes de fer-lo, segur que tot et sortira.

25. Sabem el que som però no el que podem arribar a ser.
    William Shakespeare.

Només podem “conèixer” el present, el que som avui, perquè la vida canvia i demà haurem canviat, no sabem com, perquè hi ha coses que es poden controlar (podem escollir la direcció) mentre que d’altres, moltes circumstàncies, són incontrolables o inevitables, i aquestes influeixen en nosaltres, ens modelen.