Organització Europea para la Investigació Nuclear,

Avui en dia en que molts dels nostres fill es possible que per trobar feina hagin de sortir del nostre país, ens ha visitat per explicar-nos la seva experiència en Llàtzer Vega, enginyer de camins i enginyer civil, germà de la nostra alumna Blanca Vega, estudiant de primer de batxillerat de científic, En Llàtzer treballa des de fa uns anys al CERN. El CERN és la Organització Europea para la Investigació Nuclear, coneguda per les sigles CERN, es el laboratori d’investigació en física de partícules més gran a l’ àmbit mundial, situat a la frontera entre França i Suïssa.
En Llàtzer  ha explicat a grans tret el seu funcionament i la seva experiència als nostres alumnes de primer i segon de batxillerat de les modalitat científico-tecnològica., i  de quart d’ESO del itinerari científic-tecnològic.
Ens ha donat dues recomanacions molt importants: perdre la por a treballar fora del país, afirma que el nostre nivell tecnològic com a país és molt bo, però res s’aconsegueix sense un objectiu i amb esforç.
Agraïm molt la seva col·laboració.