Aquesta es la pàgina creada que ens has demanat com a deures.
Soc la Montse Balsera, Coordinadora d’educació infantil
L’objectiu del bloc que he creat,és una mica per animar a l’escola a crear un hort ecológic entre tots els cursos.
El curs passat vam fer l’hort a p-4 i p-5 i l’experiència va ser molt possitiva.