Composem amb l’aplicació Drum Pad Machine

Hola a tots!

L’alumnat de 6è ha fet de DJ’S.  Feu clic als enllaços per escoltar els vídeos!

6eA

6èB

Estrenem vídeo de l repte Literari 1 de 5è!!!

Estrenem vídeo del Repte Literari 1 de 5è!!!

Prepareu les crispetes!!!

Deixeu comentaris.

Publicat dins de General | 2 comentaris

BATUCADA RECICLADA

Hola a tots i a totes!
La setmana passada com que vam  celebrar  el carnal, des de música  els alumnes de 6è van interpretar una batucada amb material reciclat.

Aquí us deixem un recull d’imatges!

A 5è ens encanta el poema “La Rua” de Lola Casas

Els alumnes de 5èA i 5èB han escollit el poema “La Rua” de Lola Casas i hem fet un mural al vestíbul de l’escola al RACÓ DE POESIA. Us deixem aquí una foto.

Dia de la Pau 6èA i 6è B

Durant la setmana passada, els nens  i  nenes de 6è,  vam treballar el Dia de la Pau a valors.

Per fer-ho vam veure un curtmetratge que es diu “Cadena de favores infinita” i vam acabar la sessió creant una cadena pròpia. Cadascú va escriure en una part de la cadena un favor que ha fet i que se sent orgullós/a d’haver-ho fet.

Aquí podeu veure com han quedat aquestes cadenes!

Nadal 2020 6è A i B

Aquí us deixem  els dos enllaços perquè pugueu veure les cançons que han preparat l’alumnat de 6è.

Enhorabona, perquè ho heu fet genial!

Bones festes

6è A

6è B

Publicat dins de , General | Deixa un comentari

Bones festes!!! 5è A i B

Ens convertim en Romero Britto

Les darreres setmanes a Plàstica els alumnes de 6èB hem estat treballant en una obra inspirada en Romero Britto, un artista de Brasil.

Les seves obres es caracteritzen per l’ús de línies i de colors molt vius.

Per realitzar la nostra pròpia obra vam començar per un esborrany: vam dibuixar un element central i, al seu voltant, vam dividir l’espai fent línies. També vam pensar quins colors i quins patrons utilitzaríem a cadascun dels espais.

Finalment, en una làmina de dibuix vam realitzar la nostra creació. Us deixem diverses imatges que mostren tot el procés així com el resultat final.

Esperem que us agradi!

Música 6èA i 6èB

Hola a tots i a totes!

Des de l’àrea de música us pengem un petit collage d’activitats que hem realitzat a 6è al llarg d’aquest trimestre.

Ja sabem què és un treset!

El racó de poesia

Els nois i noies de 6è A i B hem posat el nostre poema al racó de poesia que tenim al vestíbul.

El poema que hem escollit és La Tardor i cadascú de nosaltres ha representat el que significava en una fulla de tardor.

Aquí us deixem una fotografia del que hem creat entre tots.