PROJECTE JUGUEM JUNTS

El passat 20 d’Octubre, els alumnes de 6è van rebre als estudiants de 1r curs de carrera CAFE (Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport), dins del programa JUGUEM JUNTS!.

Per a més informació sobre aquest projecte feu un clic sobre les imatges i accedireu al document on hi ha tota la informació.

Halloween a cicle superior.

Aquí teniu una mostra de les decoracions que enguany hem realitzat des de l’àrea d’anglès per treballar la festivitat de Halloween. Ha estat molt divertit fer màscares mexicanes i invitacions. També hem jugat amb un kahoot i descobert moltes coses sobre com es celebra aquesta festivitat al Regne unit i als Estats units d’Amèrica. It’s scary!

Reunió de delegats i delegades:1r,2n,3r 4t 5è i 6è

Aquesta setmana ja hem fet la primera reunió de delegats i delegades. Han participat alumnes de 1r,2n,3r 4t 5è i 6è de primària. Ha estat una tarda molt productiva, plena de propostes, il·lusió i idees per millorar el dia a dia en la nostra escola.

Bon inici de curs 2022/2023

Bon estiu!

Segueix-nos a instagram

Comiat de 6è – 22 de juny 2022

Jornada esportiva – Alumnes 6è

Dijous 16 de juny, els nostres alumnes de 6è van participar en una jornada esportiva d’intercanvi amb els alumnes Tecnocampusmataro de fisio i cafe. S’ ho van passar molt bé.

CLARA L’ART PER DINS – Cantània 2022

Avui els nostres alumnes de 5è han participat en un espectacular concert al Teatre Monumental de Mataró. Cantània 2022 “Clara l’art per dins”. Un èxit! Felicitats artistes!

6è estrena e-book per Sant Jordi!!!

Aquest curs els alumnes de 6è han decidit editar el llibre que es fa cada any pels Jocs Florals de Sant Jordi a l’escola, en format e-book digital.
Aquest bloc no te capacitat per penjar directament l’arxiu.
El podreu descarregar des del classroom dels vostres fills/filles o des del seu compte de correu de l’escola, fent un click damunt la imatge de la portada.
Si algú té problemes per descarregar-lo que es posi en contacte amb l’escola.
Esperem que us agradi.
Feliç Diada de Sant Jordi!

Visita a Dòria LLIbres

El 23 de març passat al matí, els alumnes de 6è vam anar a Dòria LLibres.
En Rafa ens va ensenyar novetats i llibres molt interessants.
Vam fer-ne una sel.lecció per la nostra biblioteca d’aula.
Quines ganes de poder-los estrenar!