Ritmobody

Hola a tots i a totes!

Aquesta setmana a música, l’alumnat de 3r hem practicat ritmes musicals amb el nostre propi cos!

Feu clic a l’enllaç per veure les imatges!

Llengües maternes

El passat mes de febrer  vam celebrar la setmana de les llengües maternes. Feu clic en l’enllaç per veure què vam fer a música l’alumnat de 3r!

Llengües maternes

Publicat dins de 3r | Deixa un comentari

PROJECTE DE LES PLANTES

Hola a tots!

Ja fa algunes sessions que l’alumnat de 4t està treballant amb el projecte de medi.

Aquestes setmanes toca conèixer de primera mà com són les plantes!

Pegueu  una ullada en el següent enllaç per veure les fotos!

Projecte de les plantes

Publicat dins de 4t | Deixa un comentari

Els nois i noies de 4t celebrem el Carnestoltes.

El Rei Carnestoltes ha arribat i comença la festa! Us deixem un recull de les nostres disfresses al photocall. Esperem us agradin!!!

Publicat dins de 4t | 1 comentari

A 3r celebrem el CARNAVAL!

Divendres al matí vam rebre una carta del Sr. Carnestoltes convidant-nos a celebrar el Carnaval i a seguir les seves ordres! De moment, ens hem fet màscares i ens hem disfressat! Que segueixi la festa!!!!

Cadena de Favors per la Pau.

Us deixem el resultat de la cadena per la pau que hem treballat aquesta setmana. Esperem que us agradi!

CREEM UN CÒMIC A INFORMÀTICA

Hola a tots i a totes!
Avui a la sessió d’informàtica, els alumnes de 4t  hem treballat la creació d’un còmic amb una aplicació molt xula!

Aquí us deixem algunes de les creacions que han fet! Són la mar de divertides!

Publicat dins de 4t | 1 comentari

Vida de Ghandi.

Treballem la vida d’en Mahatma Ghandi i realitzem un taller de lectura de fer hipòtesis sobre la seva biografia.

Continuem amb el DENIP.

Els i les alumnes de quart hem fet una activitat que es diu “Cadena de Favors per la Pau”. Properament veure al bloc el resultat d’aquesta activitat.

DENIP 2020-2021

Els nens i nenes de Cicle Mitjà  comencem a treballar activitats del Dia de la No Violència i la Pau (DENIP). Us anem deixant una mostra.