EL DIA DE LA PAU

El 29 de gener del 2020 ,les padrines i padrins vam anar a fer una sorpresa als fillols i filloles. Vam fer una activitat conjunta en motiu del dia de la Pau, preparar un mural.

Els vam ajudar a resseguir la seva mà i després la vam decorar amb colors i gomets .

El resultat va ser : diversió, aprenentatge i amor. Amb totes les mans vam crear el signe de la Pau!

Linus i Audra

El nom de la classe

Aquest any, com a novetat, a cicle superior hem treballat el nom de la classe, com ja es fa a la resta de cicles de l’escola.

Tots els nens i nenes hem participat. Hem buscat un escriptor o escriptora que ens agradés i hem portat informació,després l’hem explicat a la classe i hem votat.

A continuació, cadascú ha fet un  dibuix d’un cartell i també hem votat el millor per penjar-lo a la porta.

Per últim, entre tota la classe hem decorat la porta amb coses relacionades amb el escriptor o escriptora.

A 6èA ha guanyat Agata Christie, a 6èB, J.K. Rowling, a 5èA Jeff Kinney i a 5èB J.R. Palacio.

Editor: Jose Altarriba Reina

Concert de Nadal

Aquest matí tots els alumnes de l’escola hem baixat al poliesportiu on hemcelebrat el concert de Nadal.

Les cançons han estàt distribuïdes per cicles, i el Josep Maria ens ha ajudat molt. Hem cantat i ballat moltes cançons nadalenques i ens han sortit molt bé, ha sigut molt divertit!

Quan ens pensàvem que ja s’havia acabat tot… els professors han sortit al centre i ens han cantat una nadala!

Bon Nadal i bones festes!

Redactora: Judit (6èB)

L’ESPORT INCLOU

El passat dilluns els nens i nenes de 5è A i 5è B vam anar a la Creueta del  Coll i vam fer diferents activitats esportives. Vam fer bàsquet en cadira de rodes, voley asseguts al terra, hockey en una plataforma, un circuit d’obstacles amb els ulls tapats, un joc que consistia en detectar i endevinar un objecte sense mirar i un ciclista paralímpic ens va venir a fer una xerrada.

Ens va agradar moltíssim perquè ens vam adonar que l’esport és per a tothom. Mai haviem pensat que una persona sense cama ni braç pogués guanyar tantes curses de ciclisme.

Roque Pollán i Sergi Camacho (5èB)

Santa Cecília 2019

El divendres 22 de novembre de 2019 vam celebrar Santa Cecília a l’escola.

Cecília es la patrona de la música per això és celebra Santa Cecília com al dia de la música.

És una festa que fem cada any a l’escola. Els nens i nenes de 6è preparen cançons molt xules gràcies al Josep Maria i pares i mares que vanen a tocar instruments.

La festa es fa al poliesportiu cap a les 10:00h del matí però 6è assaja desde les 9:15.

Aquest any ens ha tocat a nosaltres ser els protagonistes de la festa i hem preparat unes cançons molt xules. Tot el curs junts hem cantat Volcans, el monstre de Banyoles i Bohemian Rhapsody, però també la Sara, l’Iris, l’Ainhoa i la Desirée van cantar “Pensando en ti” i la Judit, l’Emma i la Gala van cantar ” Someone like you”

Ens va sortir molt bé i ens ho vam passar genial!

Redactora: Gala Mateu (5èB)

Sortida d’atletísme

El dia 29 d’octubre vam anar a fer atletísme, us explicarem com va anar.

A les 9:00 vam sortir de la escola, per anar al metro. Quan vam arribar a Can Dragró vam anar fins les pistes d’atletísme. Vam arribar i vam deixar les motxilles. Vam començar les activitats per grups. Vam fer salt d’alçada, salt de longitud, resistència, velocitat i llençament de pes. Quatre persones de cada classe van còrrer els relleus entre altres escoles.

Ens ho vam genial i va ser una experiència única!!!

Redactors: Anna i Max 6èB

Clica a la imatge per veure més fotos!

Activitat 1 projecte STEM

Hola Cicle Superior!
Ja hem acabat la primera activitat del curs. Hem investigat sobre científiques, inventores, investigadores i altres dones de l’àmbit STEM.
Hem valorat als companys i companyes quan han fet les seves exposicions i ara ens toca fer una autoavaluació.
Cliqueu aquest enllaç i contesteu amb sinceritat. (No cal inicial sessió).

ENDAVANT!

La Setmana del Canvi Climàtic

Hola, som la Jana i la Judit i en aquesta entrada us explicarem el que vam fer la setmana del canvi climàtic.

Durant aquella setmana, vam fer un seguit d’activitats contra l’escalfament global. Vam fer pancartes, vam veure documentals, vam fer un minut de silenci i el divendres vam baixar tota l’escola al pati per manifestar-nos contra el canvi climàtic. Allà, els delegats de 6è van fer una xerrada per concienciar-nos sobre el tema. Ens van parlar sobre la importància que tenen les quatre “R” (reciclar, reutilitzar, reduir i reparar). Ens van avisar de que l’escalfament global és real i que, si no actuem ja, d’aquí onze anys, quest canvi serà irreversible.

Esperem que amb aquesta entrada us hagueu adonat de la importància de ser responsables i actuar.

Editores: Judit i Jana (6èB)

Fes clic a la foto per veure més imatges!