La setmana passada l’alumnat de 6è va realitzar a l’aula el taller “Les energies del futur”, dins del pla educatiu “Ciutat i escola“.

En aquest taller, l’alumnat ha pogut identificar diferents tipus d’energia i reflexionar sobre els seus avantatges i inconvenients; fomentar les actituds crítiques sobre aquelles actuacions que suposen un abús de les energies i fomentar les conductes individuals per al sosteniment del planeta.

D’igual manera, han pogut respondre a diferents qüestions: Quines energies fem servir actualment? Sabem què és el canvi climàtic? Amb quines eines podem fer-hi front? Quins són els problemes energètics de la societat actual?

I han après quin és el significat de la paraula  energia, què és l’eficiència energètica, quines són les diferents fonts energètiques i què hi podem fer nosaltres. Finalment, han posat a prova el  seu enginy amb una sèrie d’aparells que els han permès comprovar com obtenim energia i moviment, aprofitant la força de l’aigua, del vent i del sol.

Un taller ben curiós i molt interessant per tal d’apropar les energies als infants!