Fem lletres amb el cos!

0

A Educació Física estem treballant l’expressió corporal.  els nens i nenes de cinquè han estat representant algunes lletres de l’abecedari amb el cos. Entre tots s’han posat d’acord i s’han organitzat per fer-les. Voleu veure com han quedat? Ens ho hem passat pipa!

Agenda 21 Escolar

0

Els nens de cinquè van escoltar una xerrada informativa sobre les propostes de millora d’estalvi d’aigua a l’escola. L’escola Cifuentes està adherida a un projecte d’Agenda 21 Escolar en el qual  es pretén millorar l’estalvi i l’ús correcte de l’aigua.

Es fa una revisió de les instal·lacions de consum d’aigua en format d’auditoria de consum i s’aplicà de forma efectiva els canvis i millores necessàries per reduir la demanda d’aigua de l’edifici i dels serveis educatius.

L’hort de l’escola

0

L’alumnat de 5è vam ser els encarregats de plantar alls a l’hort de l’escola. Durant unes setmanes hem hagut de tenir-ne cura fins que ja els hem pogut collir.

Sonia Delaunay a l’abast de tothom

0

La gran descoberta d’aquesta artista per part dels alumnes de cicle superior. La barreja de colors i formes geomètriques han donat pas  a un tipus d’art abstracte que ha impressionat a tots.

Ens quedem amb l’originalitat d’aquest artista del segle passat.

Les matemàtiques amb màgia!

0

Els alumnes de cicle superior han rebut la visita d’un mag a l’escola. L’objectiu d’aquesta activitat ha estat veure que les matemàtiques es poden aprendre amb altres recursos. El mag els ha ensenyat trucs de màgia amb fonaments matemàtics.

Van estar encantats!!!

Teatre en anglès

Aquesta setmana els alumnes de 5è i 6è han gaudit de la representació en anglès de l’obra Around the World in 80 Days. L’obra s’ha realitzat a les mateixes aules.

TALLER DE FLIP BOOK

0

Sembla que des de que vam celebrar la setmana cultural, els nens i nenes de cicle superior som una mica més artistes.

Vam fer un taller de flip book, per cert, molt interessant i consisteix en fer un petit llibre que conté una sèrie d’imatges que varien gradualment d’una pàgina a la següent, de manera que en passar les pàgines, les imatges es veuen ràpidament.

TALLER IL.LUSTRACIÓ

0

La setmana cultural l’alumnat del cicle superior va fer un taller d’i.lustració a partir de llegendes mitològiques. Realment va ser molt interessant saber quina perspectiva  tenien els grecs de la religió, dels seus déus i herois. Així com la visió de la naturalesa del món.

CARNALVAL

0

El divendres passat a la tarda, els alumnes i les alumnes de cicle superior van celebrar el Carnaval, no com altres anys, però no vam perdre l’essència d’aquesta festa. Ens van disfressar, vam sortir una estona al pati a fer una desfilada i, com no! no podia faltar, vam escoltar música i ballar!

Ens ho vam passar molt bé!

COMUNITATS AUTÒNOMES

0

L’alumnat de cicle superior està fent un estudi de recerca de les comunitats autònomes d’Espanya.