Santa Cecília

0

El 22 de novembre se celebra el Dia de la Música en honor de Santa Cecília, la seva patrona.

És per això, que el darrer dijous vam celebrar-ho a l’escola amb el concert i, com cada any, ha estat un èxit. Un dia dedicat a la música amb la participació de tot l’alumnat.

Aquí teniu algunes fotografies dels músics de cicle superior participants de la jornada, interpretant algunes peces amb la veu i d’altres amb la flauta.

5è- Vista al Punt Blau

0

L’alumnat de 5è hem visitat la deixalleria del Punt Blau de Can Llong, a Can Rull (Sabadell).

Allà ens han realitzat una explicació teòrica acompanyada d’imatges, sobre la definició i tipus de residus. També hem après quins tipus de contenidors hi ha i què podem abocar en cada un d’ells per reciclar correctament. Posteriorment, hem visitat la deixalleria i hem fet una volta pels diferents contenidors. Ens han explicat com i a on classifiquen els diferents tipus de residus que els hi arriben. Finalment, hem fet un joc i hem pogut posar a prova tot el que havíem après durant el matí sobre el reciclatge. El joc consistia en abocar en el contenidor correcte el residu que ens donaven.

Després d’aquesta visita al Punt Blau, els vostres fills i filles ja són uns experts en gestió de residus! Estan molts conscienciats amb la importància de reciclar correctament i ja no tenen excusa per poder-ho posar en pràctica!

L’objectiu d’aquesta sortida ha estat veure com es porta a terme el tractament de residus i també conscienciar-nos de com n’és d’important la nostra col·laboració.

Fem Acrosport!

0

A l’àrea d’educació física, els alumnes de cicle superior hem fet un tastet d’acrosport, un esport cooperatiu que combina acrobàcies i coreografia. Hem après que en la seva pràctica s’inclouen tres elements fonamentals: formació de figures i piràmides corporals, realització d’habilitats gimnàstiques amb transicions entre unes figures i altres i l’ús de la música com a suplement en la part coreogràfica. A més, hem descobert les seves fases (muntatge, manteniment, desmuntatge) i els seus membres (àgil, portor, ajudant i observador). Bon treball equip!!!

Si voleu saber més sobre aquest esport entreu AQUÍ

Benvinguts a l’escola!

índex

Benvinguts al nou curs 2018-2019!

En aquest bloc podreu veure el que anem fent a l’escola. Animeu-vos a entrar!