#Joemquedoacasa 6è

FEINES PER LA PRIMERA SETMANA

FEINES PER LA SEGONA SETMANA

FEINES PER LA TERCERA SETMANA

FEINES PER LA QUARTA SETMANA

FEINES PER LA CINQUENA SETMANA

FEINES PER LA SISENA SETMANA

FEINES PER LA SETENA SETMANA

FEINES PER LA VUITENA SETMANA

 

Benvolgudes famílies,

Passats uns dies des de que vam veure als nostres alumnes i degut a que el confinament s’ha allargat durant 15 dies més, us proposem la realització de diverses activitats:

  • En primer lloc, us fem arribar una sèrie de jocs divertits que entre tota la família podeu construir amb cartró o cartolines (podeu veure les imatges  a través de l’enllaç).

https://www.youtube.com/watch?v=vy9QROSGHng

  • En segon lloc, us proposem un conjunt de programes que contribueixen a l’aprenentatge de tot l’alumnat:
  • Infok
  • Dinàmiks (programa de ciència)
  • Manduka (espai de cuina)
  • Fisch&chips (concurs d’anglès)
  • El canal Super3 de TV3, va estrenar divendres el nou format digital ‘Avui aprenem’, de peces curtes on els ‘súpers’ poden descobrir curiositats dels animals i la natura i entendre descobriments científics.
  • A la web http://www.edu365.cat/primaria/index.html podreu accedir a tot un seguit de recursos per seguir practicant de forma digital.
  • https://drive.google.com/drive/mobile/folders/1uUM22Wwq1L1JK4PDppd46TfOlh-EzHBw

 

  • En tercer lloc, us proposem fer un diari personal ( a la vostra llibreta de català) sobre el que esteu fent aquest dies que esteu a casa), no ha de ser molt llarg, 4 o 5 frases per dia. Recordeu que ha de ser en primera persona, o si ho preferiu podeu planificar les vacances d’estiu, fent un diari del que fareu aquells dies.

 

  • A l’àrea de matemàtiques, podeu elaborar una gràfica de la temperatura d’aquests dies o si ho preferiu de l’evolució dels contagiats pel virus Covid19 a Espanya, fins i tot podeu fer comparacions amb Itàlia o Xina.

Podeu consultar l’enllaç per veure les diferents dades:

http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/

  • En l’àmbit de llengua,us proposem veure una pel·lícula en família. I al finalitzar fer preguntes de comprensió entre els diferents membres de la família.

També podeu inventar-vos un conte , que després podeu representar amb ninots fets de plastilina, d’altre material o bé utilitzar figures que ja tingueu.

  • Finalment, podeu intentar realitzar un treball de recerca entre tota la família. Fer hipòtesis sobre el que és un virus, com és comporta, quins virus coneixeu i després fer incís en el virus que actualment ens afecta (coronavirus).
  • Què és?
  • A qui afecta?
  • Com és?
  • Què és una vacuna?…
  • Crear un mapa del món amb els països que estan afectats i pintar-ho de diferents colors.

Alhora, us anirem enviant diàriament enigmes per Dinantia i esperem la vostra resposta.

Desitgem que tots/es estigueu bé a casa. Estarem en contacte.

Les tutores de sisè