ELS ALUMNES DE TERCER TREBALLEN ELS VOCANS

A l’alumnat de 3rA, Els volcans ens han despertat la curiositat!
Estem descobrint moltes coses interessants com ara que el nostre planeta terra està format per diferents capes. Per entendre millor aquesta formació interna ens hem construit cadascú un planeta terra amb plastilina de diferent color.
Per Carnaval vam pensar com seria la nostra disfressa i li vam posar un nom concret d’un volcà. Hem cercat noms i ens hem adonat que alguns d’ells es troben molt a prop nostre.
Un dia del mes de març ens va visitar l’Emilio. És el pare de l’Anna de la nostra classe i ens va explicar la seva aventura per veure dos volcans de Nicaragua. Va pujar caminant durant 8 hores! Va ser molt interessant escoltar totes les coses que va descobrir en aquell magnífic viatge.
Ara estem cercant informació més concreta sobre les dades d’altitud, lloc geogràfic, tipus de volcà,… a partir del volcà triat a la nostra disfressa. Volem realitzar una fitxa tècnica que ens permeti conèixer millor cada volcà.

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *