Enyor a la Natura

Pels Jocs Florals tots junts hem cantat “Enyor a la Natura”

Esperem que us agradi.

2 thoughts on “Enyor a la Natura

  1. Mª Jesús Sánchez

    Felicitacions als nens i nenes i a les mestres de 3er i 4art.
    Quina cancó més maca i que bé que ho heu fet.
    A mi, m’ha emocionat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *