Enyor a la Natura 2 Replies Pels Jocs Florals tots junts hem cantat “Enyor a la Natura” Esperem que us agradi.
Mª Jesús Sánchez 19 maig 2013 at 23:58 Felicitacions als nens i nenes i a les mestres de 3er i 4art. Quina cancó més maca i que bé que ho heu fet. A mi, m’ha emocionat.
Ha quedat preciosa. Gràcies a tots per la vostra col.laboració.
Felicitacions als nens i nenes i a les mestres de 3er i 4art.
Quina cancó més maca i que bé que ho heu fet.
A mi, m’ha emocionat.