El dia 16 de Novembre el doctor Josep Alumn i col•laboradors van venir a la nostra escola a fer una exposició de bolets. Els alumnes del Cicle Mitja, 1er, P-3 i P-4, ens hi van afegir decorant tot l’entorn de l’exposició.
MOLTA FEINA!
A l’hora de tutoria ens van passar una fitxa resum de la història dels bolets de la nostra terra. Des dels romans fins ara.
Per la pantalla digital cada un va escollir un bolet i va fer un treball. Després vam explicar-ho a classe.
La Roser i la Sandra van buscar imatges d’animals del bosc i de bolets.
Tothom a pintar!!
En Carles era el suport informàtic. Ens va portar el nom de bolet en diferents idiomes.
A plàstica vam construir bolets amb plastilina.
Per millorar la decoració els nostres companys de P-3,P-4 i 1er ens van portar uns treballs sobre la tardor (molt originals!!)
Els micòlegs preparant amb safates i targetes identificatives els bolets bons, dels dolents.
(estàvem preocupats per la temperatura!!)
Molts pares van venir a veure tot el treball.
Hem de felicitar a tot l’alumnat, micòlegs i mestres que han fet possible aquest projecte sobre els bolets. Donar també les gràcies a tots els pares i mares que van venir a visitar l’exposició; esperem que us hagi agradat tant com a nosaltres a l’hora de fer-ho!!!