Conferència del temps atmosfèric

Avui dilluns els alumnes de la classe de Vincent Van Gogh hem fet una sèrie de conferències sobre el temps atmosfèric.

Ens han sortit molt bé!!

A més, la Noa i l’Ariadna han construït alguns aparells meteorològics (un anemòmetre, un penell i un pluviòmetre), i entre tots hem creat un espai anomenat “mesuraments meteorològics“, que aviat us ensenyarem!!

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *