La casa d’en Tres Botons

Aquests dies, 3r i 4rt hem treballat “La casa” i com a introducció, primer hem treballat amb el conte de Gianni Rodari, la casa d’en Tres Botons.

Hem escoltat el conte, ens hem imaginat com podia ser la casa i l’hem dibuixat i n’hem fet una maqueta.

Si cliqueu el següent enllaç, podreu veure tota la feina que hem fet des de casa.

Publicat dins de General, Quart, TERCER | Deixa un comentari

Tutorials- 2 aplicacions del correu escola

Us deixem dos tutorials fets per en Miquel Colomo per  consultar quan treballeu amb les aplicacions del correu de l’escola.

Com crear i treballar documents a google

Com realitzar una videoconferència utilitzant Hangoouts de google

SORTIDA A VIC “DIJOUS LLARDER,BOTIFARRA MENJARÉ”

Com diu la tradició, els nens i nenes de 3r vam anar a Vic, el dia 20 de febrer, a veure com fan les llonganisses a la fàbrica Riera Ordeix.

Després de fer una visita guiada, vam fer un tastet de la seva llonganissa.

NYAM, NYAM que bona que era!!!

Després vam anar a la Plaça Major a veure l’ambient del Dijous llarder.

Visita al Cosmocaixa de Barcelona

Aquest mes de desembre, els grups de 3r hem visitat el COSMOCAIXA de Barcelona perquè estem treballant el PROJECTE DELS ECOSISTEMES.

Concretament, hem fet una visita guiada AL BOSC INUNDAT on hem pogut observar la seva gran biodiversitat.

També hem fet una visita lliure a la resta de les instal·lacions.

Tota la visita ha estat moooolt interessant!!!

MY FAVOURITE ENGLISH WORD

Hola famílies,

volem compartir amb vosaltres un vídeo dels vostres fills i filles parlant en anglès sobre la seva paraula preferida.

Esperem que us agradi.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a MY FAVOURITE ENGLISH WORD

ENS ALIMENTEM BÉ A 3r

Aquest passat mes d’octubre hem treballat a l’escola com ens hem d’alimentar d’una manera sana, variada i equilibrada.

Hem vist la piràmide dels aliments i cadascú ha elaborat un llibret de menús per cada dia de la setmana.

Com a cloenda d’aquest treball, hem participat en un taller de la Diputació sobre Alimentació que s’ha realitzat a l’escola. Ens ha agradat molt fer-lo i aquí en teniu unes fotografies.

Fins la pròxima!!!

LES COLÒNIES DE 4t

Els dies 6-7-8 de maig, les nenes i els nens de 4t hem anat de Colònies  “Als Arcs de Santa Pau (Garrotxa)”. Han estat 3 dies d’experiències viscudes molt emocionants.

Hem visitat els volcans de Santa Margarida i del Croscat, així com el poble medieval de Santa Pau.

A la casa, hem treballat l’Univers i hem construit uns cohets que s’han enlairat i tot.

La casa molt gran i maca i els entorns fantàstics, plens de pau i tranquil·litat. El personal de la casa ens ha tractat molt bé.

Mireu una petita mostra del que vam fer. Fins les properes colònies!!!

Sortida a Cercs i Fumanya

Hem plantat una alzina

Els alumnes de tercer hem plantat una alzina al pati de l’escola. Esperem que li agradi estar amb nosaltres i que creixi molt.

Donem les gràcies a en Marc Martin per fer-nos la proposta  i a la família que ens la va donar. També agraïm a en  Marc i al personal de l’Ajuntament que ens l’ajudessin a plantar.

CARNAVAL 2019