VISITA DELS PATGES D’ORIENT

Avui, 21 de desembre, hem tingut una visita molt especial a l’escola. Ens han visitat els patges d’0rient!! Ens han portat caramels i un regal per cada classe. Ens ha agradat moltíssim!!

Moltes gràcies per haver vingut!! us esperem l’any que ve!!

Nens i nenes de Cicle Mitjà

INFANTESA DE MARIA

El 21 de novembre tota l’escola vàrem celebrar la Infantesa de Maria.

Dies abans de la celebració….

Els nens i nenes de 3r vam rebre una carta de Maria on ens explicava com havia sigut la seva infantesa i com s’estimava als seus pares i als seus companys. Nosaltres vam contestar la carta i ens vàrem escollir 5 per llegir-les a la capella davant dels pares i mares.

I els nens i nenes de 4t vam elaborar una notícia sobre la presentació de Maria al temple i entre 3 companys la vàrem llegir davant els pares i mares.

El dia de la celebració, cadascú a la seva classe, vàrem elaborar uns preciosos rams de flors com a ofrena per Maria.

Tot seguit vàrem anar tots junt a la capella on vàrem fer la ofrena, vàrem cantar les cançons de la Infantesa de Maria i vàrem llegir les nostres cartes i notícies.

Al acabar, vàrem plasmar el nostre dibuix de Maria al pati amb guixos de colors. Ens va agradar molt.

I a la tarda, vàrem fer una xocolatada tots junts, per concloure un dia tan bonic.

Nens i nenes de Cicle Mitjà

Publicat dins de Quart, Tercer | Deixa un comentari

SORTIDA A MOLLÓ PARC D’ANIMALS

Divendres passat, les nenes i els nens de Cicle Mitjà vam anar de visita a Molló Parc, un Parc Natural situat a la Vall de Camprodon, comarca del Ripollès.

En arribar-hi, ens van venir a rebre tres monitors, que ens van deixar una estona per esmorzar abans de començar la visita. Seguidament, ens vam dividir en tres grups i vam començar el recorregut. Els monitors ens van explicar moltes coses sobre la flora i la fauna del bosc dels Pirineus, i vam poder veure de molt a prop moltes espècies d’animals autòctons, algunes d’elles en perill d’extinció.  Tota aquesta informació ens ha sigut molt útil i interessant pel projecte d’escola d’enguany “Els animals en perill d’extinció”.

En acabar la visita, vam poder dinar davant del mirador dels ossos i jugar una estoneta abans de tornar cap a l’escola.

Si voleu saber com vam gaudir i tot el que vam veure, cliqueu la imatge per poder veure les fotografies.

Taller “EFECTE POMA”

La setmana passada, les nenes i els nens de 4t de Cicle Mitjà vam participar d’un taller anomenat “Efecte poma”. Ens van visitar dos monitors per explicar-nos una particularitat molt curiosa de les pomes. Aquestes, si les poses a prop de fruites que encara estan verdes, les ajuden a madurar. Per tal de vivenciar-ho, ens van proposar un joc molt divertit de preguntes. En aquest joc, si volíem aconseguir molts punts, havíem de fer com les pomes i ajudar a la resta dels grups. Al final, vam aconseguir una recompensa molt saludable per a cadascun de nosaltres!!!

Ah, també vam tastar diversos tipus de fruites i fruits secs que estaven boníssims!!!!

Si voleu veure les fotos d’aquest taller, cliqueu la POMA!!!!

Resultat d'imatges de poma

Publicat dins de Quart | Deixa un comentari

ANEM A LA PISCINA!!

Els nens i nenes de 3r anem tres tardes a la setmana a la Piscina Municipal de Figueres. Estem aprenent molt i ens ho passem super bé.

Si voleu veure les fotos… https://plus.google.com/collection/A-qCPF

Publicat dins de Quart | Deixa un comentari

Setmana de la mobilitat segura i sostenible.

Durant la setmana del 17 al 21 de setembre, es nens i nenes de cicle mitjà ens vam unir a la campanya de la Mobilitat Segura i Sostenible.

Vàrem realitzar diverses activitats per tal de sensibilitzar-nos sobre els perills que ens podem trobar quan anem pel carrer i sobre quins deures tenim al respecte com a ciutadans.

Una de les activitats a nivell de cicle va ser l’elaboració de diversos eslògans publicitaris, per tal de conscienciar a la resta d’alumnes i personal de l’escola. Alguns d’aquests eslògans es van penjar al porxo de l’escola després de fer un concurs entre les dues classes.

Si cliqueu al link, podreu veure els eslògans elaborats:

Benvinguts al curs 2018 – 2019

Els alumnes i mestres de cicle mitjà us volem donar la benvinguda al nou curs.

En aquest bloc compartirem algunes de les activitats que anem fent i esperem que ens visiteu sovint.

Comencem!!!!!

Resultado de imagen de benvinguda