VISITA A L’AJUNTAMENT DE PIERA

Aprofitant que estem treballant els sectors econòmics a tercer de primària, vam fer una visita a l’ajuntament de Piera.

Ens va agradar molt veure els llocs on guarden la documentació que any rere any van elaborant.

També vam gaudir de la presencia del senyor alcalde Jaume S. Guixà i Soteras, i vam poder fer-li preguntes que va respondre molt amablement.

Abans de dinar vam buscar els diferents rellotges de sol que hi ha pel poble. Ens vam quedar bocabadats veient com l’ombra de l’agulla ens pot dir l’hora del dia.

 

 

4t visita Capellades

Hola a tots i totes,

el passat divendres vam fer la primera sortida del trimestre a Capellades. Allà vam anar a l’Abric Romaní on ens vam explicar com vivien els homes de Neardental. Us imagineu viure com ells avui en dia? Quin horror!!!

Més tard vam visitar el museu paperer de Capellades on vam fer veure que eren nens i nenes del segle XVII treballant a la fàbrica. Quina feinada!!!

Més val que tornem al present, tot plegat, avui en dia vivim molt millor i més calentons.

Mireu quantes coses vam fer!

Fins aviat!

Ja som a 3r B!

CIMG6818

Com passa el temps!!

Estem d’estrena: nou curs, nou cicle, dos companys nous i tutora nova, la Vanessa. En total som 26.

Això sí que es començar bé el curs.

Estem molt contents i amb ganes d’aprendre moltes coses, entre elles l’ús de les llibretes.

Segur que serà un any inoblidable, ple d’alegries i molt divertit!