Esmorzars Saludables a 1r

Els nens i nenes de primer, hem fet un esmorzar saludable.
Hem après que pel matí hem d’esmorzar bé per tenir molta energia quan arribem a l’escola.
Un bon esmorzar ha de constar de: un làcti, un farinaci i fruita.
A classe hem preparat un esmorzar mooooolt saludable!!!
Hem menjat: iogurt, pa amb tomàquet i oli d’oliva, pernil i fruita
Mmmmmm què bó!!.
Mireu, mireu què bé que hem menjat i ens ho hem passat!!

1r A

1r B

Cuida’t les dents!

Els nens i nenes de primer hem participat en el taller organitzat per l’Ajuntament sobre la salut.
El taller es diu: “Cuida’t les dents”. Ens van explicar la importància de mantenir les dents netes, i quins aliments són més bons i quins més dolents per a una bona salut dental.
També ens van ensenyar a raspallar-nos de forma correcta amb el raspall.
Tot això amb jocs molt divertits!!
I per acabar, ens van regalar un estoig amb pasta de dents i un raspall molt bonic!!

Vam aprendre molt i ens ho vam passar super bé!!

El món a 4 potes

Els nens i nenes de primer hem rebut la visita de “Croqueta” i “Poma”.

Són uns gossos de teràpia. Fan una feina molt important, ajuden a avis i àvies que pateixen alzheimer fent de suport en les seves activitats.
També ajuden a nens i nenes per a que estiguin més tranquils, i puguin treballar millor a l’escola….
La Montse i l’ Anabel ens han explicat els viatges que ha fet el “croqueta” arreu del món ajudant a un munt de nens i nenes, ha anat a Àfrica,a Nicaragua, a Itàlia,….
A més a més, ens ha ensenyat les coses que sap fer: saltar, jugar amb els nens,….

Ha estat un taller molt divertit i hem après moltes coses interessants!!