Ens hem fet grans i hem començat una nova aventura en cicle inicial.
Us volem explicar com han anat aquests primers dies d’escola.
. — . — . — . — . — . — . — . — . — . — . —
Molt nerviosos i expectants vam arribar a l’escola i ens vam retrobar amb els nostres antics companys. Vam entrar al pati i les mestres ens van preparar un joc per saber amb qui viuríem una nova aventura a primària.
Després vam fer un recorregut pels racons de l’escola on faríem moltes de les activitats aquest nou curs (Aules, pati, lavabo, passadissos…).
Aquí us deixem un petit recull de fotos on es reflexa com vam viure aquell primer dia.
Fotos del primer dia de primer
Tot i això, les nostres emocions van anar més enllà.
I… quina millor manera de conèixer-nos bé que explicant les nostre vivències a través de les nostres capses dels tresors. Quina emoció escoltar el que han fet els nostres companys i companyes i que és allò que més els hi ha agradat.
Parlant d’agradar… Mil gràcies pels missatges que ens vareu escriure el dia de la reunió de pares. Ens han carregat d’energia i seguretat per començar amb moltes ganes i il·lusió aquest nou curs.
