LA TIONA JA ÉS AQUÍ!!!

S’apropava el final de curs, els últims controls, el muntatge dels àlbums, les cartes als reis i… un bon dia, va arribar la nostra esperada Tiona.

Amb ella, ens vam omplir d’il·lusió. Cada dia li portàvem menjar per cuidar-la i mimar-la i ens ho agraïa dia a dia amb una esperada carta.

Cada matí al arribar a l’escola, entràvem amb moltes ganes de trobar el seu missatge. Amb alegria, llegíem el nota i ens convida a passar una bona estona amb els nostres companys de cicle.

Vaja idees que tenia!!!!

Aquí teniu un tastet d’algunes de les ordres que ens va donar:

“- Mimeu-vos i dediqueu una estona a fer-vos un massatge”.
“-Aquestes festes són de bons desitjos. Per què no feu una capsa i apunteu els vostres desitjos?”
“-Sou uns nens molt eixerits, expliqueu als vostres companys alguna cosa que sabeu fer molt bé!”
“-Sabeu que hi ha moltes classes de petons? Avui us proposo fer petons amb marca!”
– …

Mireu com hem gaudit complint les seves ordres!!!

IMG_1114 (Small) IMG_1081 (Small) IMG_1080 (Small) IMG_1076 (Small) IMG_1066 (Small) IMG_1032 (Small) IMG_1026 (Small) IMG_1007 (Small) IMG_1005 (Small) IMG_1116 (Small)

Aquest article ha estat publicat en BRAVE (2n B), BUSCANDO A NEMO (1r B), CICLE INICIAL, HOTEL TRANSILVANIA (1r A), LOS INCREIBLES (2n A). Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *