Aquest dimecres, a la tarda, van venir a l’escola àvies d’alguns alumnes per a explicar-nos els jocs tradicionals i berenars d’abans.
Als alumnes de primer i segon ens van ensenyar a jugar al boli, a l’escamarlà, a la carta, a les nines retallables, … ens ho vam passar d’allò més bé.
Als més petits, als alumnes de P3, P4 i P5, ens van ensenyar a saltar a corda, a jugar amb les nines retallables, el “corro de la patata” i sobretot moltes i moltes cançons.
Al final de la tarda vam berenar pa amb oli i un bocí de xocolata. Ens vam llepar els dits!
Agraïm la participación i l’interés de totes les àvies que ens van traslladar, a través dels jocs i berenars, a la seva infantesa.