Anna Manso Munné, visita als alumnes de 6è

Aquest dijous 11 de març del 2021 els/les alumnes de 6è vàrem rebre la visita de l’escriptora i guionista Anna Manso Munné. L’estàvem esperant amb moltes ganes, perquè ja ens havíem llegit un dels seus llibres que ens va agradar molt: Una noia N.O.R.M.A.L s’ofereix de cangur. Com que ens havia resultat un llibre molt interessant teníem moltes ganes de què ens expliqués com li havia sorgit la idea d’escriure’l, si li havia costat gaire, com havia creat o com s’havia inspirat per desenvolupar els personatges…

Va respondre totes les nostres preguntes àmpliament amb tota mena d’explicacions i detalls, amb l’ajuda de diferents objectes significatius per a ella.

I sobretot ens va animar a llegir molt, així com a escriure. Ella ens va comentar que no ens hem de desanimar mai si les coses no ens surten a la primera i que, com més ho intentem, millor serà el resultat.

Publicat dins de General, Sisè | Deixa un comentari

Coneixement del medi- Experimentem

Els alumnes de 5è, a la classe de medi,  hem construït un termòmetre i un baròmetre casolans.

Hem treballat el tema de l’atmosfera i per poder mesurar la temperatura i la pressió atmosfèrica hem fet aquest experiment que ens ha semblat molt interessant.

La classe de 5è

Publicat dins de Cinquè, General | Deixa un comentari

Benvinguts i benvingudes al curs 2020-21

Els i les mestres de Cicle Superior us donem la benvinguda al curs escolar 2020-2021.

En aquest bloc podreu trobar un recull de les diferents activitats que anirem fent a l’aula durant el curs.

Esperem que us agradi i ens visiteu sovint!

Tot i ser un curs excepcional comencem amb moltes ganes i energia!

Mestres de Cicle Superior.

Publicat dins de Cinquè, General, Sisè | Deixa un comentari