Matrícula per a adults
Tothom que vulgui formalitzar la matrícula en algun ensenyament del nostre centre ha de presentar-se a l’escola, en horari de secretaria, per formalitzar la matrícula
Si voleu veure l’oferta educativa per a aquest curs (inclòs el Curs específic d’accés als cicles de grau mitjà-CAM), cliqueu aquí i podreu veure quins ensenyaments oferim. Tots els ensenyaments són gratuïts, a excepció del CAM.
Us esperem, en horari de secretaria, per tal de matricular-vos per treure l’ESO; accedir a un cicle formatiu de grau mitjà o de grau superior (incloses les específiques); repassar conceptes de formació bàsica (obtenint un certificat de coneixements bàsics); aprendre català, castellà i anglès (obtenint certificats equivalents al MECR); adquirir competències en informàtica (obtenint certificats equivalents a l’ACTIC).
General