Informació sobre la preinscripció per al curs 2014-2015

Totes les llistes relacionades amb el procés de preinscripció es publicaran al tauler d’anuncis  (sempre i quan el Departament d’Ensenyament ens les hagi facilitat)

Publicació de l’oferta d’ensenyaments: 16 de maig.

COMUNICAT GRUPS ADULTS 2014_2015_12_05_14CFA FRANCESC LAYRET

Les places ofertades poden variar a cada grup en funció de la demanda interna.

• Publicació de l’oferta de places: 19 de juny.
  • Preinscripció dels nous alumnes: del 23 al 30 de juny. El dia 24 de juny és festiu.
  • Cal que porteu:
    • Fotocòpia del document identificatiu amb què feu la preinscripció (DNI, NIE o passaport). El document identificatiu ha d’estar en vigor.

MOLT IMPORTANT! Per al GESO i el CAM també s’ha de portar:

• El NUSS en cas dels menors de 28 anys (el NUSS és el número d’usuari de la Seguretat Social; no és el codi de la targeta sanitària).
    • Publicació de la llista de preinscripcions amb el barem provisional: 7 de juliol.
  • Termini per presentar reclamacions: 8 de juliol.
  • Publicació de la llista de preinscripcions amb el barem definitiu: 9 de juliol.
  • Publicació de les llistes d’admesos i exclosos i de la llista d’espera: 11 de juliol.

Matrícula de l’alumnat admès: del 2 al 8 de setembre de 2014, ambdós inclosos.
• A partir del 9 de setembre, si queden vacants un cop finalitzada la matrícula dels
alumnes assignats en la preinscripció, matrícula dels alumnes de la llista d’espera.
Esgotada la llista d’espera o si no n’hi ha, es podrà procedir a la matriculació de
les persones que ho sol·licitin.

Informació més detallada aquí

inscripcions

Aquest article ha estat publicat en General, Matriculació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.