Concurs multimèdia Sant Jordi 2013

Sant GeorgeBenvolguts i benvolgudes:

Em complau comunicar-vos que l’escola CFA Layret ha creat un concurs per a tots els alumnes del centre.

El tema escollit són els límits.

Us adjunto les bases del concurs per si són del vostre interès.

CONCURS DE SANT JORDI

Bases generals del concurs

Base 1a. Característiques generals

El concurs es duu a terme en l’àmbit de l’escola i consta de cinc categories:

1)      Creació de textos en llengua Catalana

2)      Creació de textos en llengua Castellana

3)      Creació de textos en llengua Anglesa

4)      Fotografia

5)      Vídeos

Base 2a. Temàtica

En homenatge al filòsof de renom internacional Eugeni Trias, mort el passat dia 10 de febrer, la temàtica de totes les obres ha de versar sobre els Límits.

Podeu consultar la idea que l’autor en tenia en el petit resum que trobareu acompanyant aquestes bases tant a la Web com en tot els mitjans de difusió.

Base 3a. Condicions de participació

En les tres primeres categories pot participar qualsevol alumne matriculat al centre.

En les dues últimes categories, pot participar qualsevol membre de la comunitat educativa del centre, alumnes, professorat i pas.

Cada participant pot presentar un únic treball per categoria.

Els treballs han de ser originals, i no s’acceptaran aquells que hagin estat fets per una persona diferent de l’autor.

No s’acceptarà la participació de cap obra amb continguts contraris al dret a l’honor, la intimitat personal o la pròpia imatge de les persones.

Totes les obres poden ser publicades en diferents suports, exposició a l’escola, revistes, xarxa social de l’escola, pàgina web de l’escola… i és per això que la presentació de treballs implica el consentiment a la cessió dels drets d’imatge i autoria de forma temporal.

Base 4a. Lliurament dels treballs

Els treballs han de ser lliurats fins el dia 12 d’abril a les 18h a la secretaria del centre.

Han de ser lliurades en doble format, en paper i digital.

Tots els treballs han de ser acompanyats d’un sobre, a l’interior del qual s’han de fer constar les dades següents: nom i cognoms, adreça, telèfon i correu electrònic. El sobre s’ha de presentar tancat i hi ha de constar el títol de l’obra, la categoria i el pseudònim de l’autor.

Base 5a. Jurat

El jurat del concurs estarà format per 10 persones, 5 alumnes i 5 professores/rs.

Base 6a Premis i lliurament

El jurat designarà un sol guanyador per categoria.

El premi pels guanyadors serà de 30 € per comprar en material escolar.

El lliurament dels premis és produirà el 23 d’abril al centre CFA Francesc Layret.

Base 7a. Bases específiques per categories

Categories Literàries ( 1, 2, 3 ):

La creació pot tenir qualsevol format, prosa, poesia i teatre.

Han de tenir una extensió màxima de 350 paraules.

Categoria de Fotografia (4):

Els treball han de ser lliurats en format JPG

Categoria de Vídeo (5):

Els treballs han de ser lliurats en format AVI o MP4

Les creacions no han de superar en cap cas els 5 minuts.

Base 8a.

Participar implica acceptar aquestes bases i la inapel·lable decisió del jurat.

L’organització és reserva el dret d’interpretar aquestes bases, de manera que els participants, per el fet de fer-ho accepten aquestes interpretacions.

Aquest article ha estat publicat en Anglés, Castellano, Català, General, Informàtica, Secretaria. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.