Activitats de final de trimestre (Presentació de l’escola al barri)

Els últims dies, abans de les vacances de Nadal, hem organitzat una sèrie d’activitats obertes al barri: conferències, concert, club de lectura, taller d’anglès. Destaquem les següents:
– El dimarts 13 de desembre, conferència a càrrec del Doctor Marc Antoni Broggi, “Bioètica, testament vital i límits de la ciència”.
– El dimarts 20 de desembre, concert a càrrec dels alumnes de l’Escola Municipal de Música Eixample Joan Manuel Serrat.
– El dimecres 21 de desembre, conferència a càrrec de la Historiadora de l’Art Sra. Elena Luna Montero, “Francesc Layret”.
– El mateix dimecres 21 de desembre, Especial Club de Lectura “Lectura teatralitzada de l’obra Casa de Nines d’en Henrik Ibsen”.
– El dijous 22 de desembre, especial conèixer Gran Bretanya “Learning about Britain (England, Northen Ireland, Scotland and Wales)” a càrrec de la Sra. Emma O’Sullivan.
– I les exposicions: “La diversitat al voltant de l’escola” i “Francesc Layret”.

Conferència a càrrec del Doctor Marc Antoni Broggi, "Bioètica, testament vital i límits de la ciència"

Concert a càrrec dels alumnes de l'escola de música Joan Manel Serrat

Concert a càrrec dels alumnes de l'escola municipal de música Eixample Joan Manuel Serrat

Aquest article s'ha publicat dins de Biblioteca i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.