Visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya

El matí del 3 de desembre de 2010 ha estat fred.

Tot caminant pels jardins centrals  davant de l’entrada principal del museu hem copsat la remor del vent fins que arribar a l’interior d’aquest esplèndid lloc, punt  de trobada del grup d’alumnes d’informàtica de l’escola Francesc Layret les cares de tothom han canviat. Primer degut a  la temperatura del recinte que ens ha acollit  i més tard per la contemplació de les meravelloses obres d’art que conté l’espai. I és que els alumnes dels grups competic 2A i 2B de l’escola han visitat i escoltat amb molt d’interès les explicacions de la nostra guia Judith, que ens ha conduït a través de 1.000 anys d’història de Catalunya.  Durant aquest viatge els i les alumnes han aprofitat les pràctiques realitzades a la competència 2 de competic impartida per Xavier Sáez per a fer fotografies i compartir-les en l’aula virtual del centre i és que avui, ha convergit el present multimèdia amb els Fortunys, Casas, Tàpies i Picassos del MNAC.

Aquí podeu veure unes quantes fotos presses , tothom coincideix en què l’experiència ha estat formidable.

el gòtic

atenent

escoltant

Aquest article s'ha publicat dins de Informàtica i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.