Concurs logotip per l’escola

BASES DE CONCURS PER SELECCIONAR UN LOGOTIP I IMATGE DE L’ESCOLA

PROPOSTA DE REDACCIÓ DE LES BASES

1.L’objecte del concurs és seleccionar el logotip i imatge que representi l’escola.
2.Poden participar en el concurs tots els membres de la comunitat educativa de l’escola que ho desitgin.
3.Les obres presentades han de ser originals i inèdites. Els participants es responsabilitzen que no hi hagi drets de tercers i seran responsables de qualsevol reclamació per autoria o plagi.
4.Els dissenys es poden elaborar en qualsevol estil o tècnica, que més tard pugui ser passada a format digital. S’han d’idear i presentar en qualsevol color. No poden ser presentats amb relleus o volums.
5.Cal presentar també una versió en blanc i negre.
6.La proposta, amb les dues versions, una amb color i l’altra en blanc i negre, s’ha de presentar en format DIN4.
7.Les obres es faran arribar a la comissió i han d’anar acompanyades d’un sobre tancat amb un pseudònim, que també ha de constar en el treball (en l’arxiu o en la proposta presentada en paper). Així mateix es farà constar el nom i cognoms de l’autor, l’adreça el telèfon i l’adreça electrònica.
8.La data final per a la presentació de projectes és 29 de gener de 2010.
9.Els originals s’han de lliurar a la consergeria de l’Escola de dilluns a dijous de 10 a 20h i el divendres de 10 a 13h. També es poden fer arribar a l’adreça de correu electrònic: a8065202@xtec.cat
10.El jurat estarà format per 5 persones integrants de la comunitat educativa que es presentin de manera voluntària. 1/3 seran membres del PD i PAS i 2/3 de l’alumnat. La comissió es reserva el dret d’incloure una persona aliena al centre, de manera que es modificarien els percentatges. El jurat estarà format en data límit el 25 de gener del 2010.
11.El premi serà un ordinador de sobretaula marca hewlett packard amb pantalla plana de 2GB de RAM 40GB de disc dur amb sistema operatiu de programari lliure.
12.El jurat farà una primera selecció descartant els treballs que no compleixin qualsevol de les bases del concurs. El veredicte del jurat serà inapel·lable.
13.El nom del guanyador/a es farà saber el 15 de febrer a la web de l’escola i en els espais de l’escola habitats per contenir informació.
14.El logotip guanyador quedarà en poder de l’escola, la qual es reserva tots els drets de reproducció, ús i divulgació com a logotip i imatge de l’escola.
15.Els logotips participants, excepte el guanyador podran ser retirats de la consergeria de l’escola una vegada escollit el logotip. La organització no es fa responsable dels treballs no retirats desprès de 10 dies de haver fet públic el resultat del concurs.
16.L’autor/a es compromet , si s’escau, a fer les adaptacions que calguin.
17.L’organització es reserva el dret de modificar aquestes bases si ho exigeix una causa justificada.

Aquest article s'ha publicat dins de Agenda21, Anglés, Associació d'alumnes i ex-alumnes, Biblioteca, Castellano, Català, Informàtica, Secretaria i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.