La veritat es que al principi era contrari a anar a l’escola,primer per vergonya i segon perquè pensava que no me’n recordaria de res.
Però també he d’aprofitar el temps aquí a dins,així que vaig apuntar-me. He de dir que els primers dies van ser una mica estranys ,però ràpid vaig veure que ho podia fer,i que si, que la vergonya no marxa, però va passant.
Penso que la tasca que fan els professors és complicada per la situació en la que estem. Un dia pots estar bé i tenir ganes de fer alguna cosa però l’endemà poder t’has aixecat malament o tens males notícies i no tens ganes de res. Jo trobo i o dic perquè m’he trobat,que va passant aquest neguit perquè vas pensant en la feina a fer a classe i si poses una mica de voluntat i et vas animant aprens i t’oblides una mica de que estàs aquí (a la presó).Perquè encara que faci molt temps que no estudiaves hi han coses que et van venint al cap i recordes.
Les classes hi han dies que són més divertides que d’altres,a vegades veiem películ·les,documentals, però sempre o casi sempre relacionat amb l’activitat que fem. També es pot donar que hi ha matèries que no hem vist cap vídeo o tampoc hem anat als ordinadors,tot depèn de la tasca que fem. També hem fet algun joc a classe i ens hem divertit,hem fet alguna cosa que en el futur ens pot servir per trobar feina,com per exemple elaborar un currículum, això si,sempre hi havia gent que o aprofitava i gent que no,però és una opció personal.
En quan a la matèria que s’impartetix, hi ha coses que de vegades al principi són complicades però els professors t’ajuden,sempre estan disposats. Sí que és veritat que quan expliquen segons què, se’t fa carregós però simplement si no ho entens li tornes a preguntar i t’ho expliquen altre vegada.
Jo he aprés coses noves,i m’ha vingut a la memòria coses del passat en l’època d’estudiant.
Aquesta és la meva visió des del pupitre. No és que tothom tingui la mateixa sensació,però com he dit, hi ha gent que ho aprofita i gent que no,i si jo haig d’estar aquí, millor aprofitar el temps!!!!!
Jordi (alumne de GES1A)