E.F. – Qualitats Físiques Bàsiques

Que és la FORÇA?
És la capacitat que ens permet vèncer o oposar-nos a una resistència mitjançant les contraccions musculars.
Distingim dos tipus de contraccions musculars, contraccions estàtiques (isomètriques) i contraccions dinàmiques (isotòniques).

Tenint clara aquesta definició, serieu capaços de diferenciar quin tipus de contraccions musculars apareixen a aquestes imatges?

19 comentaris a “E.F. – Qualitats Físiques Bàsiques

  1. Hola,soc la Maria.
    Jo crec que el noi que esta jugant al rugby, esta fent contaccions musculars dinàmiques(isotòniques). I el noi que esta fent equilibri sobre la superfície, esta fent contraccions estàtiques(isomètriques).
    Maria.

  2. Hola, sóc la Gisela.
    Jo crec que el jugador de rugby esta en moviment i fent força, llavors esta fent força
    dinámica .El noi que está fent equilibri,a esta quiet i fent força,llavors es força estàtiqua.

  3. Hola sóc l’ivan,
    jo crec que la forca del jugador de rugbi es dinamica,
    i la del nadador estatica

  4. Hola, sóc la Lucia.
    Jo crec que el noi que esta jugant a rugby esta fent força dinámica,i la noia que esta fent natació esta fent força estatica.

    adeuu!!

  5. Hola, sóc el Joan.
    Jo crec que el jugador de futbol americà esta fent força dinámica, en canvi, el saltador realitza força estàtica.

    Adéu.

  6. Hola cesc sóc la Tereza.
    Jo crec que el noi que salta esta fent força estàtica i
    el jugador de futbol americà esta fent força dinamica.
    adeu.

  7. hola soc el Thomas.
    jo crec que el jugador de rugbi fa força dinamica i que el noi que salta estatica perque el jugador de rugbi esta en mig d´ un mobiment i l´altre esta quiet

  8. Hola soc la Soria jo crec que el jugador de rubí fa forca dinámica i el noi que salta fa forca estática perque el jugador de rubí sempre sesta mobent i el noi esta quiet

  9. Hola soc el Sergio. Jo crec que el jugador de rugbi força dinámica i que el noi que salta es estatica. Adeu

  10. Hola soc la Yasmine.
    Jo crec que el jugador de futbol america esta fen força dinámica i el noi que salta esta fen força estatica.
    Adeu

  11. Hola, sóc la Paula.
    Jo crec que el jugador de rugbi està fent contraccions dinàmiques (isotòniques),
    i la persona que està fent equilibris està fent contraccions dinàmiques (isotòniques).

    Adéu.

  12. Hola sóc l´Erika S.

    Jo crec que el noi que juga a rugby esta fent contraccions dinàmiques.

    El que esta aguantant equilibri esta fent contraccions estátiques.

    Bai :3.

  13. Hola sòc l’Aitana.
    Jo crec q el noi esta jugan a rugby i que esta fent contraccións dinàmiques.
    I el noi que esta saltan esta fen força estática.
    ADEU

  14. Hola soy l’Alex V.
    Jo crec que el jugador de rugby está fen força dinámica i el noi que está fen equilibri está fen força estética.

  15. Hola soc l’Iker.
    Jo crec que el jugador de rugby está fent una força dinámica,i el noi que está fent equilibri está fent força estática.

  16. Hola sóc l’ Aimar.
    Yo crec que la del noi que está fent equilibri es força estatica i la del jugador de rugby está fent força dinámica.
    Adeu. Aimar

  17. Hola soc la naiara. Yo crec que el noi que esta fen equilibri es força estatica ila del jugador de ruby esta fent força dinamica

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà