La meravellosa medicina d’en Jordi

la-meravellosa-medecina-d-en-jordi-3Dins de molt poc acabarem el nostre primer llibre junts. Quin penseu que va a ser el final?

27 comentaris a “La meravellosa medicina d’en Jordi

  1. Soy la Laura la novela de la medicina den Jordi más ta agradant molt ir espero que ha vosaltres tambe us estigui agradant

  2. Hola fantastics la maravellosa medicina d’en Jordi es una novela molt divertida parque quan les gallines no paren de creixer i diu el llibre que la gallina es posa tan alta como un caball.Adeu Sergio.

  3. Hola soc la Maria.La novela de la maravellosa medicina d’en Jordi m´agradat perque el Jordi posa moltes coses asqueroses a la medicina que la fet per la seva
    avia. Jo crec que com li a agradat la medicina al seu pare se la pren i es posa molt gran ell i tots.
    Maria.

  4. Hola Fantástics soc la Lucia.
    A mi me esta semblant una novela molt interesant I es diu La medicina d’en Jordi i també fa molt de riure.
    La parte que més m’ha agradat de moment a estat cuan la gallina i l’avia es fan gegants.

    Adeu Fantástics.
    Nina

  5. hola fantastics soc la sara la marabellosa medicina den Jordi
    masta semblant mol diber tit i raru i fantastic parce echa moltes
    coses ce ningu sa menyaria totes esas coses rares adeu fantastisc .
    soc miau

  6. Hola soc l’Albert.A mi la novela de la Meravellosa Medicina d’en Jordi m´ esta semblan una mica fastigos i divertit perque quan vine la mare la gallina i la yaya d’en Jordi es fan molt i molt alts i fastigos perque en Jordi fica moltes coses del bany i tambe fica coses de la seba mare.
    Fins un altre dia. Soc l’Albert

  7. hola soc el perfecto.el jordi va fer una posio al a seva avia iva creher molt.

    adeu perfecto

  8. Hola Elena jo penso

    que el Jordi i als seus pares aniran a beure al alcalde i li diran que han fet una medasina i hal alcalde li abra agradat la idea . I seran famosus

  9. Hola clase jo crec que la novela de la medicina d’en Jordi acabara en que faran una medicina i será molt mes fastigos i se encullira i li faran a tot el popble una medicina i tot el popble es cedara encullit.Luna

  10. JO pensu que el final sera queli dona els ingriredients i fa la medicina i li duna als animals

    adeu FANTASTICS

  11. Hola sóc l’ Aimar,
    Jo penso qué el final de la nove·la sera qué el pare i el Jordi ansertan la medisina fantastica i es fan rics vanen las coses en el mercst.
    Adeu Fantástics.
    Aimar

  12. Hola soc l´Alex V.
    Crec que la 3 medicina aquesta vegada sortira bé.
    Pero l´avia es fara petita i tot.

    El guerrer 11

  13. Hola soc l´Iker.
    Jo crec que anira a una quarta medicina per als peus de l´avia i de la gallina.

    Adeu

  14. Hola soc la Gisela.
    La meravellosa medisina den Jordi me esta semblant molt dibertida.
    Jo crec que al final el Jordi te que crear un altre medisina
    per que lavia den Jordi es curi . Adeu

    Gisela

  15. Hola fantastics soc el Adrian jo qurec que al final del llibra fara una 3 medicia

    adrianmessi 10

  16. Hola sòc l’Ivan,
    Jo crec que al final fa una tercera medicina, tambe li surt malament i crec que hi ha
    segona part.

    Adeu Ivan

  17. Hola Fantàstics sóc el Joan.
    Jo crec que faran una tercera medicina i se la donaran a l’àvia que tornarà a la seva mida.
    Adéu.

  18. hola soc el Izan
    yo crec que el Jordi fara una medicina malament i esfaran tots gegants i que de sobte tornaran a la seba mida.

    ——-i$——izan S

  19. HOLA!!Fántastics.
    Jo crec que en Jordi fara la medicina, aquesta vagada i prou perque no vol ser famos
    i esque el seu pare se esta tornan box.

    Adeu Erika.S.

  20. Hola sòc la Erika r yo qreq que la medicina de jordi u fa bè i es fa famos adeù Fanàstics

  21. Hola Classe sòc la Tereza.

    Jo crec que la novela de La meravellosa medicina d´en Jordi fara una altra medicina i li surtira fatal. Adeu Tereza la Pintora.

  22. Hola FANTASTICS !!!
    Soc l’alex . M. La novela:LA MAREVELLOSA MEDICINA DEL JORDI,crec que acavara en el Jordi que no se’n recordara de el ultim ingredient xampu i lavia s’el va veure i li va pasar algo extrany.

    ¡¡¡ EL GUANT 1!!!

  23. Hola, jo crec que al final el jordi es fara famos i es tomara la medicina.
    Adeu, La Trece.

  24. hola Fantastics yo crec que el final de la novela la medicina den Jordi acavara que el Jordi y el seu pare faran la meteixa medicina y selo donara ha tot el mont y transforma an jegants hs tot el varri

    adeu classe un peto

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà