El petit vampir

El divendres passat vam presentar el nou llibre de lectura matinal en veu alta. La novel•la que llegirem s’anomena “El petit vampir” i és de l’Ángela Sommer-Bodenburg. Vam descobrir el títol de la novel•la mitjançant una sopa de lletres i un trencaclosques.
Ens esperen aventures terroríficament divertides de la mà d’en Rudigger i l’Anton.
Què creieu que els passarà a l’Anton i al Rudigger?

vampir

Si ens voleu veure cliqueu aquí.

28 comentaris a “El petit vampir

  1. Aqust llibre me l’he llegit jo de petita!!!
    Quina il.lusiò m’ha fet veure’l, es molt divertit, desitjo que us agradi tant com em va agradar a mi.
    Petons i abraçades
    Pili (mare de l’Àlex M)

  2. Hola bon dia em dic Albert. nosaltres estem llegin un conte que es diu El Petit Vampir. aquesta historia es molt interessant .

    Albert

  3. Hola espero que disfrutéis con la lectura tiene pinta de que os va ha gustar mucho este libro ….

  4. Hola sóc la Maria el petit vampir m’esta agradant molt.Crec que la mare es posara bona del peu.I el vampir Rudigger es fa amic de la mare i del pare del Anton i van a cinema tots junts.Maria

  5. HOLA SOC LA SOFIA . JO CREC QUE PASARA QUE EL PETIT BANPIR SERA A MIC DE LA MARA I EL PARA TAMBE I LIS MUSEGARA ALS 3 I VIVIRAN AM BELLS SERAN FELICOC TOTS.

  6. hola soc la sara ami masta alpatit banpir jo querec
    ca la mara sa nfada per despres sarec epucera
    i la mare pilla alpetit banpir ilo fa fora .sara adeu.

  7. hola soc la yasmine.
    la nobela que en esta llagin l´ana es molt mistariosa masta agradan moltisim

  8. hola jo soc l´IZAN a mi m´esta agradant molt i jo crec que el vampir i la seva familia li musegaran al coll a tot el mon.

  9. Hola soc la Paula. De moment la novela El petit vampir es molt interesant. Jo crec que cuan avançem una mica mes l’historia els pares de L’anton descobriran a el petit vampir, en Rodiger. Despres la familia d’en Rodiger es faran amics de la familia de L’anton. Aixo es el que penso que pasaria a l’historia. Petons Paula.

  10. Hola soc l’Ivan,
    jo crec que els pares de l’Anton descubreixen que el Rudigger es un vampir de veritat.

  11. Hola em dic Alex V,. i jo crec que iran a un cementeri i llavors les presentara els seus pares.

  12. Hola soc l´Iker aquet llibre es molt misterios,jo crecque el vampir li musega a la mare de l´Enton i es converteix en vampir.

  13. i tanbe si u cunpreu o si u purteu de prestec i maubidaba da que o estabab disfrasat o si es un bapi de britat
    firmat l’adrian

  14. jo qreq que al rodiller es va convertir en el final qrec que esva qunvertir en vanpir erika r

  15. EL PETIT VAMPIR ES UN LLIBRA MISTARIOS I YO CEREC KE VIRIAN FELIS EL PETIT VIVIRAN FELIS EL PETIT VAPIR I EL RUDIYER I EL ANTON

  16. Hola classe jo crec que el petit vampir li descovreixen els pares del Rudiger perquè els pares s´ obliden una cosa i com estava volant amb la capa del petit vampir i com els pares s´ obliden una cosa, com ja estaven a la casa els pares anaven a veure el Rudiger i com el petit vampir li va deixar, estava volant el Rudiger com va obrir la mare i el pare la porta i vam veure el Rudiger al seu fill volant.

    Tereza.

  17. Hola sóc la Erika Serrano en Rudiger i el petit vampir son molts amics.
    El petit vampir va deixarli un vestit en Rudiger, i en Rudiger va practicar a estar volant, i en Rudiger i el petit vampir van anar al cementeri.

    Erika Serrano

  18. Hola soc el Joan.
    M’esta agradant molt la novela del Petit vampir. Jo crec que el Rodiger seguira venint a casa de l’Anton i que els seus pares descubriran que el Rodiger és un vampir.

  19. Hola soc la Laura , la novela del petit vampir. Másta semblant , misterios per Qué creec que el vampir Rodiger s’em portará al seu amic volant per la ciutat, cap al cementiri. LA mare pujara al la havitacio, i no els trobara.Es quedará esperant fins que arribin bolant per la finestra. CASTIGARÁ al Anton, per sortir de casa sense avisar als seus pares.

  20. Hola jo sóc la Gisela i jo crec que anirà de que Lanton vol que els seus pares
    no el descobreixen perquè en Rudiger és un vampir de veritat jo crec que
    Lanton li te que dir la veritat perquè si no tingues una
    mentida al cap .

  21. Hola sóc l´Aitana m´esta agradant molt el llibre del petit vampir .Ami hem sembla un llibre surpranent i misterios.Crec que el que passarà será que al final es descobrirà que el Rodiger es el petit vampir.
    Aitana

  22. Hola soc l’Aimar,el petit vampir es un llibre molt intrigant.
    Jo m’imagino que el Roodiger i l’Anton viviran grans aventures per tot al mon.
    I quels pares del l’Anton descobrira quel Roodiger no es un oma es un vampir.
    molts petons .

    AIMAR

  23. Hola soc la Lucia la novela de el petit vampir m’esta agradant molt.Es molt interesant i es monstruosa i jo crec que el Rudigger li mosegara a L’anton en el final.petons Lucía.

  24. HOLA SOC L’ERIK JO CREC QUE EL PETIT VAMPIR PORTARA A L’ANTON AL CEMENTIRI I ALLA I HI HAURAN MOLTS VAMPIRS I LI MOSEGARAN A
    L’ANTON I ES COMBERTIRA EN UN VAMPIR.

    Erik el rojo

  25. Hola soc l´Alex.M. El petit vampir ens esta agradant molt vui dirta una cosa Anton no vagis el cimintiri Amb el Rodigger ya beuras.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà