Monthly Archives: juny 2009

COM HAN PASSAT EL CURS ELS NENS O NENES DE QUART

 

Aquest curs a anat molt bé perquè la Victoria o ha fet molt bé de professora ,encara que les divisions no em sortien alguns dies m’he sortit  per sort no es cada dia .Al pati umes estem mija hora bé, se’m  passa rapid i lo mes bo es que he tret uns quants sufis uns quants bes molts notables i dos o tres exelents  ,les assigntures  que no m’agraden son matematiques tambe  catala i angles  i quasi tots o sigui que aquest curs m’a anat molt bé.

 

Adrià 4t

 

Quart ha sigut molt dur ,ens han posat molts deures,però a sigut molt bona mestra ham nosaltres.En aquest curs a vingut una nena nova que es diu Barbara,es de Venezuela   però sobre tot molt timida,però a mida que a anat pasant el temps s’ha fet amiga de casi tots i a anat apartant la timidesa.Jo e fet a part d’amics normals tres super amics meus,l’Adrià,en Guillem i en David.

 

Carlos 4t

 

 

la escola vista alegre

 

 

L’escola Vista Alegre m’agrada molt. Aquest any ha vingut una professora nova es diu Noèlia .De tutora ma tocat la Victoria el curs m’ha anat molt malament perque  han posat molts deures. La festa que m’ha agradat més ha sigut la de carnaval perque me’n vaig disfressar d’india.

 

Elena 4t

 

 

 

Aquest curs m’ha anat super bé , segur que trec bones notes. Tots els mestres

M’encanten i m’ensenyen  moltissim

Ja tinc ganes de anar a 5é.Lo que més m’ha agradat es les colonies perquè estic amb els meus amics .

 

ALBA 4T

 

 

Aquest curs a anat molt bé perquè la Victoria ho a fet molt bé de professora  , encara què les divisions no em surten i em quedo sense pati  per no fer-les .Les colonies ha sigut el millor amb els monitors Edu i Salva . Vam montar en quats taronges de gasolina.

Tambè  vam pujar  en  inflables     la casa de colonies a :Vallgorguina.4rt mola molt.

 

Guillem 4t

 

 

Aquest curs m’ho he passat molt be he apres moltes coses molt divertides he jugat al pati a vegades amb quedo sense pati a fer la divisio però m’ho he passat molt bé.

 

Javier

 

Aquest any m’ho he passat molt bé

hem fet moltes coses ,hem fet dibuixos.

El Vicente ens conta histories. Tenim

Una professora nova es diu Noelia

I esta embarassada.M’ha agradat molt aquest curs i m’ho he passat molt bé

Lo més difícil han sigut els examens

Però  es molt divertit i lo mes facil han sigut els dibuixos el que més m’ha agradat han sigut les colonies.

 

Nerea 4t

COM HA ANAT EL CURS PELS NENS I NENES DE 3r.

Quan vam començar tenia una mica de vergonya pero despres ya no tenia vergonya i llavors les classes eren mes divertides vam fer el Nadal les vacances de Nadal carnaval a i se m’oblida san valenti despres va arribar sant jordi i despres va arrivar les colonies m’ho vaig pasar molt be ,vam fer quats i el inflable i vam fer un iman de record i abans de el inflable per la nit no vaig participar per que vaig vomitar i despres ens vam anar i va ser el meu aniversari i vaig recibir molts regals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ELOI 3R

AQUET CURS HA SIGUT DIVERTIT LO QUE MES M’HA AGRADAT VA SER LES FESTES ELS PATIS I LES CLASSES M’HE ESFORÇAT AL M AXIM PER TREURE BONA NOTA M’AGRADEN TOTES LES MATERIES HA VINGUT NOVA GENT AL COLEGI ESTIC TRISTA PER QUE S’ACABA EL COLEGI AVUI FEM LLUITA DE GLOBUS D’ AIGUA .

MAVI 3R

Aquet curs m’ho he passat molt be amb les meves amigues i estudiant a las festes tambe m’ho he passat mot be hi havia bastants amics meus.I a mes ames amb la Celia i la Sara m’ho he passat molt be jugan amb elles a les hores de pati i la Nuria ,jo i la Sara vam agafar un full i un llapis per que firmin els profesors per record i tambe a la classe van firmar tots i com la jabou no hi havia vingut les firmes eren 25.I quan tocava castella el Vicente ens contava historias i ademes avui fem guerra de globos.

Nerea 3r

El curs ha anat molt be.Perque he tret molt bones notes,era molt facil per mi. Pero per altres nens i nenes era mes difícil.Avui farem el album de feines i treballs de l´escola , les profesoras eran avegadas molt gracioses.Pero quan senfadaven cridaven molt ,la meva classe preferida es educacio fisica perque fem molts jooocs!!!.i tambe informatica.Avui farem la guerra de globos i ens lo pasarem pipa!!!!!!

Sergi

El curs ha anat molt be.Perque he tret molt bones notes,era molt facil per mi.Pero per altres nens i nenes era mes difícil.Avui farem el album de feines i treballs de l´escola,

Les profesores avegades eren molt graciosses.Pero quan s’enfadaven cridaven molt,la

Meva classe preferida es educacio fisica perque fem molts jooocs!!!.i tambe

Informatica.Avui farem la guerra de globos i ens lo pasarem pipa!!!!!!.

Nil

Hola em dic Joel el curs m’ha  anat regulin regulin hi ha nens i nenes li han anat pitjor avui farem guerra de globus I la xeringada alguns nens I nenes han anat a la festa de l´escola .ELcole a anat molt be perque era facil les profesores a avegades s’enfaden , i m’agrada molt informatica i ens passem pipa ha asigut molt divertit.

JOEL

Aquest curs els llibres pesaven massa ¡ai quin dolor d’espatLLes! .Mates amb l’Esperanza català i medi amb la Paqui musica amb la Sieglinde i anglès amb la Carme. M’ha anat molt bé . A i la Noelia tindra un bebé. Per nadal vam fer l’amic invisible i em va tocar uns llapis i una llibreta . Per carnaval em vaig disfressar de princesa i vam fer una xocolatada i vam fer una volta pel barri i pel mati va venir en carnastoltes no va fer el que li vam manar i li vam cremar .A i el curs s’acava el 23 i avui fem una guerra de globos nens contra nenes. I l’any que ve anire a 4r.

SARA

En aquest curs m’ha anat molt bé i m’ha agradat molt fer matematiques amb la Noelia i amb la sieglinde musica i amb el globus d’aigua. Tambe i a les colonies ens hem pujat als quats i tambe als globos inflables i el 23 l’ultim dia de classe anire al corredor d’excursio amb els meus amics i l’any que ve si no repeteixo curs anire a 4r i tambe anire a casa d’una amiga a banyar-me a la piscina i te molt gossos

JABOU

Astimats nens i nenes de l’escola, aquest any es l’ultim per tots els de 6è.Ara us explicare un relat de les meves colonies:

“La nit de la disco”

Al lloc on vam fer la disco era un estable vell que no feien servir…però això donava igual. Tots ballavam i cantavam, al principi vem fer activitats com…:

-ballar

-fer pleyback

-arrosegarse per terra i menjarte un yogurt

-etc……

Después de ballar tota la nit va arribar l’hora de plegar, però encara faltava una cançó….

I alla va ser el moment en que tots ens vem possar a plorar.tota la gent plorant fins i tot els de 5è

Judith huarte 5È

Hi Havia una vegada una escola que es diu c.e.i.p. Vista Alegre hi havia una professora que es diu Noelia i que esta embarassada i que es dira victor i una que es diu paqui

Que es la meva professora que ens fa medi ens explica com son les flors els animals, les persones com viuen ens expliquen com son els animals que mengen o no mengen. Es una escola genial.

OUMAIMA 3R

tercer

El curs aquet any ha anat molt bê.em anat de colonies, hem fet la castanyada, hem cremat el carnestoltes i ja hem fet la festa de l’escola.avui farem guerra de globos d’aigua tambe farem l’album, la portada es un gelat.

EDU i IVAN 3r.

Edu 3r


ELS NENS DE 3R TAMBÉ HAN ANAT DE COLÒNIES

A  les colonies  vam  fer uns grups  de nens i nenes de diferents classes  , la  classe de  3r  ens deiem macaleles   , vam fer  diferents activitats   ,i  ami  emb  van  agradar molt     els  inflables  i  els   quats  , va ser molt  divertit . El  menjar  tambe  estaba molt bo  ,i a  les nenes de 3r  els va tocar preparar  la taula per  sopar, després de sopar  vam fer un joc de nit   molt divertit  i  també  vam  anar a la discoteca .va   ser   molt  divertit  pero  després ens vam  anar  al llit.                                  Fin   Lara 3r

A les colònies nosaltres vam anar a uns inflables i als inflables hi havia un tobogán molt inclinat i si posaves el colze et cremaves i et sortia una butllofa .Després vam anar a un camp de futbol molt gran i el nostre monitor ens va posar molts jocs i hi havia un joc que ens teníem que mullar la cara amb aigua i despres amb farina perque teniem que trobar un sugo. Mes tard vam anar a un circuit de quads i ens vam montar en un .Després vam anar al pati de les cases de colonias i vam berenar un crusant de xocolata per dintre i vam fer un taller d’un iman amb fulles i amb flors.

 I em va agradar tot.   Pablo Arias

COLONIES   qUAN VAM ANAR DE COLONIES ENS VAM DIVERTIR MOLT.ENS VAM MONTAR EN QUATS, ENS VA AGRADAR MOLT.TAMBE ENS VAM MONTAR EN UN IMFLABLE.A LA  NIT  ENS O VAM PASAR SUPER BÉ.     ARNAU B.M.

M’O EH PASAT MOLT BE. EL QUE MES M’A  AGRADAT AN SIGUT ELS QUATS I ELS LLOCS LLIURESTAMBE EL LLOC DE NITLAS LLITERES EREN MOLT COMODESI ENS DEIXAVEN AGAFAR PILOTES. Carlos Aguililla toro

El  dilluns dimarts i dimecres   vam  estar de    colònies i vam anar a uns infables jo i la  Núria ens vam  tirar per la baixada  i a la la nit a las nenes  ans va tocar parar la taula i recollir-la i no la am recollir i a mi i a la  Núria ans va agrada molt les colònies i els quats i jo  vaig correr la primera i la Núria la segona va sortí i al grup ans deien m’acala-les  i havia un gos que era un pastor alaman i a la nit semblava que estava solo   

Però estava acompanyat .

   NURIA  I GEMMA   DE  3R

Colònies!!!! Presentació

Els alumnes de 5è i 6è hem anat de colònies els dies 11, 12 i 13 de maig.

La casa de colònies Mas Coromina està situada a La Vall de Bianya, comarca de la Garrotxa (Girona), a 3 km. del poble, 7 km. d’Olot, 50 km. de Girona i a 150 km. de Barcelona.
La Coromina és una masia d’estil modernista de principis de segle (1912). Hem visitat els volcan d’Olot i hem gaudit de la Fageda d’en Jordà.

Aquí teniu les fotos que hem fet entre mestres i alumnes!!! Per veure-les totes haureu d’anar clicant sobre les que ara veieu!!!! Guai!

sany0687.JPG

Colònies!!!!!!!!!!

Aqui teniu els comentaris d’alguns alumnes!!!!

Els  dies de colònies van ser molt especials.  per mi m´ho vaig passar molt bé en tots moments. Al ser les últimes colònies per tot 6è vam estar en tots moments tots junts. A  l´hora de marxar ens vam posar una mica tristos  però ara que estem a l’escola ja estem contets com abans. A  mi em fa molta pena marxa d’aquesta escola ja que la malloria de nosaltres portem desde p.3 junts.

Víctor

A mi el que més m’ha agradat ha estat la discoteca a les colònies, menys la part en que tothom va plorar, va ser molt trist. La prova no em va agradar,  vaig sortir  a ballar i  vaig passar molta vergonya. Vam fer proves com:

–       petar un globus inflant -lo fins que exploti.

–       Menjar formatge sense les mans.

–       Veure aigua sense parar fins que es buidés  el got.

–       Fer playback i ballar

Després a la discoteca van posar molta música variada i molta gent s’ho va passar molt bé. Quan va arribar l’última cançó casi tots van plorar perquè la cançó que van posar feia molta llàstima, era la cançó de “Son mis amigos” del grup “Amaral” Després és clar les professores intentaren calmar a molta gent perquè hi havia molta gent que no parava de plorar.

Keren

dscf0124.jpg


Les colònies’09!!

Les colònies van ser espctaculars, perquè ens ho vam passar molt bé. Quan vam arribar, vam instalar-nos i fer grups per fer els jocs, després, vam anar a les habitacions que eren molt grans. Quan vam acabar d’instalar-nos, ens vam anar a dinar, que estava més bo que el de l’any passat. Acabats de dinar, vam anar a fer una orientació per bosc amb un mapa i una brúixola, però haviem d’ agafar uns codis i apuntar-los en un paper. No he dit que havien uns gossos molt simpátics, que es deien Drac i Boira, que per cert havien tingut trenta-tres fills, i estaven casats! També m’enrecordo de quan vam fer la discoteca, que va ser gènial, posa ven la música  a tot volum i ballaven moltíssim, tant que al dia següent de tant ballar, ens feia molt mal l’esquena. L’últim dia va ser gènial, però nosaltres no ens voliem anar perquè ens travàvem molt bé, i el menjar era  boníssim! Ens ho vam passar molt bé i mai s’oblidaran aquestes colònies

Sandra de 6è

dscf0061.jpg

El dia 11 de maig vam anar a una casa de colònies. La primera impressió que vaig tenir era que passaria unes bones colònies  amb els meus companys de classe i les meves mestres. El menjar estava boníssim ,però hi havia algunes coses que no m’agradaven, però la majoria si. M’agradaria que les tornéssim a fer perquè van ser molt divertides.

Pablo de Maya Rodriguez

Les meves ultimes colònies van ser les millors, sobretot amb la discoteca. El primer dia vam conèixer a el Drac i la Boira,  uns gossos molt bonics. El menjar estava boníssim fins i tot les verdures que no m’agraden. L’ultim dia, per la nit va ser el que em va agradar més.

Vam entrar com a un estable i allà vam fer un joc molt  divertit, era el joc de quan soni la música, eren 3 grups i es feien unes proves, com per exemple enrollar-se com unes mòmies o tirar-se per al terra fins arribar a menjar-se un iogurt, va ser molt divertit, vaig riure molt. I al fi va arribar el moment de la discoteca , van posar música que ens agradava i vam ballar com uns bojos. I pel matí vam fer un ungüent de plantatge per parelles.Eren unes herves que les havíem de tallar i després exprimir-les amb les mans, feia una mica de fàstic però va ser divertit. Van ser les millors colònies que he tingut a la meva vida. Montse

dscf0167.jpg