Aquesta setmana del 19 al 23 de novembre, l’escola participa en les activitats organitzades per l’agrupació mediambiental “LIMONIUM“.
Aquests, juntament amb l’escola, elaborem una programació d’activitats ajustades a les demandes didàctiques necessàries en cada nivell escolar.
L’educació és un dels pilars de les societats modernes. S’ha de conèixer el medi que ens envolta per aprendre a estimar-lo, respectar-lo i conservar-lo. Per mitjà d’activitats i tallers destinats a alumnes d’educació infantil i primària pretenem despertar i crear consciències positives respecte el medi que ens envolta.
Oferirem aquest dies, activitats i tallers que es poden desenvolupar mitjançant l’educació formal o no formal dins d’aquesta setmana temàtica.

ACTIVITATS

SUCS
Alimentació
Educació infantil
P3

DILLUNS 19

Taller d’elaboració de sucs. Es tracta de descobrir les
propietats de la fruita i que el consum d’aquest
aliment incrementi entre els nens i nenes. S’elaboraran
sucs en funció de les fruites de temporada.

 
SUCS
Alimentació
Educació infantil
P4 I P5

DIMARTS 20

 

Taller d’elaboració de sucs. Es tracta de descobrir les
propietats de la fruita i que el consum d’aquest
aliment incrementi entre els nens i nenes. S’elaboraran
sucs en funció de les fruites de temporada.

EL MEU MUNICIPI,
SALUDABLE?
Alimentació
1R

DIMARTS 20

 

Identificació de focus de contaminació, deficiències
en la salut, etc. a la nostra ciutat o poble. Un cop
analitzat el municipi i identificades les problemàtiques,
els alumnes proposaran idees per promoure
alternatives més saludables (com anar a peu a
l’escola, jugar més al carrer amb els amics, menjar
més fruita i verdura, etc.).

EL MEU MUNICIPI,
SALUDABLE?
Alimentació 

 

2N

DILLUNS 19

 

Identificació de focus de contaminació, deficiències
en la salut, etc. a la nostra ciutat o poble. Un cop
analitzat el municipi i identificades les problemàtiques,
els alumnes proposaran idees per promoure
alternatives més saludables (com anar a peu a
l’escola, jugar més al carrer amb els amics, menjar
més fruita i verdura, etc.).

ALIMENTS ECOLÒGICS

Alimentació

3r i 4t

DIMARTS 20

 

 

Les etiquetes dels productes envasats expliquen què
contenen els aliments que comprem. Però, sabem
llegir les etiquetes, sabem què són els conservants i les
inicials que hi apareixen? Aquest pot ser un bon
exercici per escollir el producte més saludable.

DISSENYEM UNA RUTA

SALUDABLE

Mobilitat

DILLUNS 19

 

Mitjançant el joc, els alumnes interactuen entre ells,
decidint quina és la via o el tipus de mobilitat més
sostenible. Les decisions s’hauran de prendre per
afavorir positivament al medi ambient i als habitants
de les ciutat i pobles.

DISSENYEM UNA RUTA

SALUDABLE

Mobilitat

DIMARTS 20

 

Mitjançant el joc, els alumnes interactuen entre ells,
decidint quina és la via o el tipus de mobilitat més
sostenible. Les decisions s’hauran de prendre per
afavorir positivament al medi ambient i als habitants
de les ciutat i pobles.