Archive for maig, 2010

Guanyem el Premi de Natura de l’IEV

0

Els alumnes de 6è de la nostra escola han guanyat el primer premi en la 22a edició dels Premis de Natura que anualment convoca l’Institut d’Estudis Vallencs.
El premi ha estat pel treball en forma de projecte: “El terreny de les noves escoles“, que els alumnes de 6è han estat treballant durant aquests darrers mesos.
L’acte de lliurament va ser ahir, dimecres a la tarda, al pati de Sant Roc de Valls.
L’enhorabona a tots i totes!


Canal TAC12.
Dijous, 27 de maig de 2010.

Cicle Inicial visita el centre de recuperació d’animals

0

El passat 18 de maig els alumnes de 1r i 2n vam visitar un centre de recuperació d’animals a Lleida.

Vam veure dues osses, cigonyes, una guineu, voltors, àligues…

Vam passar calor i ho vam passar molt bé.

Festival de teatre

0

Els alumnes de P5 de l’escola ens vam presentar al festival amb l’obra “Les estrelles dels somnis” de Nele Most. Va ser una bona experiència on els nens van gaudir molt!!!

La vam representar al Casal i al Centre de dia del nostre poble i al Centre Cultural de Valls.

Escuelas Viajeras: Toledo

0

Del 27 d’abril al 3 de maig, els alumnes de cicle superior de la nostra escola, juntament amb la “Escuela Miguel Delibes” (Valladolid) i “Escuela Entrambasaguas” (Cantàbria) van participar del programa Escuelas Viajeras, a la Ruta de Toledo (Castella – La Manxa).
Van visitar les Corts de Castella, la casa de Cervantes, la ciutat de Toledo, el centre de natura de Borril i altres llocs d’interès.
Tots afirmen que s’ho van passar molt bé.

visualitza-ho a pantalla complerta

De colònies al Delta de l’Ebre

0

Els passats 26, 27 i 28 d’abril, els alumnes de cicle inicial i mitjà de les 3 escoles de la ZER El Montmell van anar de colònies al Delta de l’Ebre.
Algunes de les activitats fetes van ser: ruta en bici (CM), viatge en carro (CI), plantar arròs, passeig amb barca per veure la desembocadura del riu, etc.
Tots s’ho van passar molt bé i ja tenen ganes de repetir.

visualitza-ho a pantalla complerta

Go to Top