EL NOSTRE BLOC

Benvinguts i benvingudes al bloc d’educació infantil de l’escola Santa Margarida.

En aquest bloc hi ha 8 pàgines:

• P3: Hi trobareu fotografies i/o vídeos del dia a dia a l’escola de l’alumnat de P3.
  • P4: Hi trobareu fotografies i/o vídeos del dia a dia a l’escola de l’alumnat de P4.
  • P5: Hi trobareu fotografies i/o vídeos del dia a dia a l’escola de l’alumnat de P5.
  • Aules temàtiques: Hi trobareu fotografies i/o vídeos de les activitats realitzades a les sessions d’aules temàtiques.
  • Tallers: Hi trobareu fotografies i/o vídeos de les activitats realitzades a les sessions de tallers.
  • Sortides i festes: Hi trobareu fotografies i/o vídeos d’activitats realitzades conjuntament amb altres grups del centre.
  • Anglès: Hi trobareu materials, fotografies i/o vídeos vinculats a l’àrea d’anglès a l’etapa d’educació infantil.
  • Música: Hi trobareu materials, fotografies i/o vídeos vinculats a l’àrea de música a l’etapa d’educació infantil.