Treballem l’obra de l’artista Kandinsky. Hem estat molt concentrats mirant la seva obra “Quadrats i cercles concèntrics”. Ens hem fixat en els colors que va fer servir, en les formes i entre tots hem fet una composició que s’assembla molt al seu quadre original i que hem penjat a la porta que dóna al pati.
https://photos.app.goo.gl/8GdzspcYc1y7xM7V6
Hem fet una nova proposta plàstica inspirada en una altra obra de Kandinsky, que es diu “La gran porta de Kiev” . Primer ens hem assegut al terra, per fixar-nos bé en tots els detalls, estàvem molt concentrats. Hem vist que en aquesta obra tot eren triangles de diferents colors i mides, col.locats en fila i fent torres, i que només hi havia un cercle. Després d’aquesta estona, hem anat a les taules i hem fet una composició lliure amb triangles, inspirada en el quadre de Kandinsky.
https://photos.app.goo.gl/XgrjnU73pJvsexNc6
Ara ens hem estat fixant en el seu quadre “Alguns cercles” i hem plasmat en tres murals el que ens ha transmès aquesta obra, mentre sonava una música tranquil.la. Hem dibuixat i estampat cercles de diferents colors i mides i ens han quedat unes obres precioses. Quins artistes estem fets!
https://photos.app.goo.gl/miukKVdsthmFWzcz7
“Composició VIII”: una activitat d’art efímer.
Primer hem estat mirant aquesta obra a la pissarra i hem buscat triangles, quadrats i cercles amagats, línies i altres formes. Ens hem fixat que avui no portàvem la bata i que no hi havia pintura preparada, sinó diferent material: els blocs lògics, taps de diferents tamanys i colors, tires de cartolina negra i cintes negres també. Pensant, pensant, hem arribat a la conclusió que amb aquest material també podíem fer una obra com la de Kandinsky, l’únic que no quedaria plasmada en un paper, perquè seria una proposta d’art efímer.
Hem posat una música tranquil·la i amb la nostra imaginació i creativitat hem estat una bona estona creant la nostra obra.
https://photos.app.goo.gl/NNfQZyR7wvfE5jP1A
Hem fet l’última proposta plàstica relacionada amb en Kandinsky i aquesta ha estat inspirada en l’obra “Tou dur”. Primer hem estat ben concentrats mirant l’obra a la pissarra, fixant-nos en els colors i en les figures que sortien. Després, un cop ha començat la música, ens hem aixecat i hem anat agafant figures geomètriques, que hem retallat i enganxat, per fer una obra pròpia semblant a la que havíem vist.
Aquesta és l’última proposta que hem fet relacionada amb aquest artista. Hem après moltes coses i hem gaudit durant aquestes setmanes fent de petits/es grans artistes, igual que ho va ser ell.
https://photos.app.goo.gl/7rL7qvUrfAKwzwWY7