TALLER DE MIRÓ P4!

El passat dimarts dia 18 els nens i nenes de P4 vam fer un Taller de Joan Miró. Per començar ens van explicar qui era Joan Miró, tot i que ja el coneixíem una mica perquè n’havíem parlat a l’aula. També, vam estar mirant alguns dels seus quadres i ens vam fixar en les semblances que tenien els quadres. Vam veure que primer va començar fent dibuix real, però després va començar a dibuixar segons s’ho imaginava ell. Vam poder veure que ens els seus quadres sempre utilitzava el color blau, vermell, verd, groc i negre, que li agradava dibuixar el cel amb les seves estrelles, els planetes i la lluna.

Després vam passar a l’acció i vam fer la nostra obra sobre un tros de tela. Primer amb un setrill vam dibuixar un caminet de pintura negre. Després amb l’ajuda d’un pinzell vam acabar de resseguir les línies. De manera que ens van quedar uns formes estranyes que ara havíem d’omplir de color. Primer amb guix vam fer una línia a cada espai per imaginar-nos com quedaria, finalment amb pintura els vam acabar d’omplir. Per acabar ens va deixar uns retoladors per decorar el nostre quadre. Van quedar uns tapissos molt bonics!!!

https://photos.app.goo.gl/Q2NduPUG4hdRRaP78

Aquest article s'ha publicat dins de Educació Infantil, INFANTIL 20-21, P4, P4, P4 20-21 i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *