JOCS DE TAULA 5è i 1r

Els alumnes de 5è que fem valors hem estat creant jocs de taula amb material reciclat. Ja els vam crear pensant poder compartir-los amb els alumnes de 1r, els nostres apadrinats, per tant el primer que vam fer va ser pensar en un joc adequat per aquestes edats.

Un cop elaborat el projecte inicial vam portar material de casa, material que ens semblés d’utilitat (taps de suro, taps de plàstic, capses de diferents  material i mides, rotlles de paper…) i després ens vam posar a crear el nostre joc.

Ja veieu a les fotografies que un cop elaborat el joc vam anar amb els nostres apadrinats a jugar, va anar molt bé i ens van demanar si hi podríem anar alguna altra vegada. Ens ho vam passar molt bé!!

 

https://photos.app.goo.gl/vHaWsXbHxDH1MZ8d8

 

Aquest article s'ha publicat dins de CINQUÈ 18-19, PRIMER 18-19 i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *