EL NOSTRE HORT

Es comencen a veure els primer fruits al nostre hort, es nota que ha arribat la primavera!!!

Les cebes comencen a sobresortir del terra, es comencen a veure. Tan les faveres com les pesoleres ja tenen flor, inclús alguna beina comença atreure el cap tímidament. Si ens fixem bé en un del cavallons es veuen fulletes de les pastanagues.

Però també comencen a arribar les primeres plagues que fan mal al nostre hort!!

Les faves estan plenes de pugó per tant les hem ruixat amb all barrejat amb aigua, hem llegit a internet que és una mesura eficaç per poder fer-lo fora.

Els pèsols comencen a tenir oïdi, que és una espècie de fong que fa malbé les plantes, també les hem ruixat amb una líquid fet per nosaltres, aigua, oli i bicarbonat, a veure si les podem curar.

Per adobar les plantes i que creixin més i amb més força, hem escampat marro de cafè a la base de totes les plantes, a veure is les ajuda a lluitar contra les malalties.

Una altra cosa que ens hem trobat és que les faves estaven estirades pel terra, ja que el vent les ha anat tombant, per tant hem fet una estructura amb canyes que les aguanti dretes i no es trenquin tant.

Aquests dies hem tingut feina!!

https://photos.app.goo.gl/AiMurGcoV1ENPM167

 

Aquest article s'ha publicat dins de CINQUÈ 18-19, GENERAL 18-19 i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *