SEGON A BREDA

El dimecres 25 d’octubre els nens i nenes de 2n vam anar d’excursió a Breda. Tot i que a la tardor acostuma a ploure i fa més fred, ens va fer molt bon dia.

Ens van explicar que fa molts anys els bandolers i els pirates amagaven allò que havien robat perquè ningú no ho trobés.  Passejant enmig del bosc, vam anar trobant pistes i com que les vam superar totes, vam aconseguir trobar el nostre tresor, i això que estava ben amagat dalt d’un arbre! Després, vam dinar tots junts, vam jugar i vam poder veure i tocar alguns dels animals: poltres, cavalls, gallines… Ens ho vam passar molt bé!

https://photos.app.goo.gl/LTjLq7dByXwb4AbQ2

 

Aquest article s'ha publicat dins de ALTRES CURSOS, Cicle Inicial 17-18, Sortides i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *