ELS AMICS DE L’ALFREDO I4A

Aquest dilluns ens hem trobat amb una sorpresa ben especial: l’Alfredo ens ha ensenyat unes fotos i uns vídeos de tots els animals que té a casa. Ens ha explicat moltes coses del que fan i del que mengen, ens ha dit com es diuen i hem après tot de coses noves escoltant-lo. Ens ha agradat molt!

Us compartim els vídeos i les fotos perquè les pugueu mirar també a casa!

Moltes gràcies Alfredo! Ens encanten els amics!

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Infantil 22-23, I4 22-23 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

LA CANÇÓ D’EN JOEL A I4A

El Joel feia dies que ens deia que tenia una sorpresa preparada per a la classe. Quina intriga quan ens va ensenyar la caixa que portava, què hi havia a dins? Primer vam intentar esbrinar el que podia haver-hi i, quan vam veure els personatges que amagava, en Joel ens va explicar que eren els protagonistes de La cançó del cocodril. Ens la va cantar, fent ús dels micos i del cocodril, i després van sortir alguns voluntaris a ajudar-lo. Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé! A més, vam aprofitar l’activitat per buscar a la pantalla algunes de les paraules que surten a la cançó i que no sabíem el que eren. Un matí molt entretingut i en el que vam aprendre moltes coses!

Moltes gràcies Joel per compartir aquesta activitat amb nosaltres!

Us deixem aquí l’enllaç de la cançó, per si la voleu escoltar a casa.

AMBIENTS A INFANTIL gener

Recordem una mica els Ambients. Dos cops a la setmana ens barrejarem els nens d’I3, I4 i I5 i podran triar lliurament a quin ambient volen anar i canviar d’espai i de propostes durant la mateixa sessió.

Els Ambients són espais d’aprenentatge, de relació i de comunicació, on a partir de diferents propostes els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se…i interactuar amb els altres. És una manera de poder donar resposta als interessos i necessitats dels infants i respectar els diferents ritmes d’aprenentatge.

Nosaltres plantegem nou ambients, en cadascun dels quals hi haurà una mestra de referència:

Ambient de LA CASA, situat a I3A.

Ambient de EL POBLE, situat a I3B.

Ambient d’ART, situat a I4A.

Ambient de MATEMÀTIQUES, situat a I4B.

Ambient d’EXPERIMENTACIÓ, situat a I5A.

Ambient de CONSTRUCCIONS, situat a I5B.

Ambient de LLUM I FOSCOR., situat a la sala de llum i foscor

Ambient de COS I MOVIMENT, situat a la sala de psicomotricitat.

Ambient EXTERIOR., situat al pati petit.

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Infantil 22-23, I3 22-23, I4 22-23, I5 22-23, INFANTIL 22-23 | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

NADAL 6è

6èB el dia de Nadal l’escola

Fotos

Publicat dins de SISÈ 22-23 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Energia Eòlica, 6è B

Aprofitant que feia vent i estem estudiant les energies, hem intentat fer funcionar un cotxe amb energia eòlica.

Fotos

Publicat dins de ALTRES CURSOS, CICLE SUPERIOR 22-23, SISÈ 22-23 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Projecte Scape Room

A l’escola nosaltres estem preparant un super Scape Room.

Publicat dins de SISÈ 22-23 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

ANEM AL TEATRE INFANTIL

Hem anat al teatre Monumental de Mataró a veure l’obra de titelles “La rateta Martina i el ratolí Serafí”. Ens ha encantat!

I3

I4

I5

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Infantil 22-23, I3 22-23, I4 22-23, I5 22-23 | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

PSICO CONSTRUCCIONS I5 A-B

Quina sessió més divertida de psicomotricitat! Vam deixar volar la nostra imaginació i vam construir amb caixes de cartró i peces d’escuma. Aquí teniu una mostra de les nostres obres!

CONSTRUCCIONS

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Infantil 22-23, I5 22-23, INFANTIL 22-23 | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

REIS A I5

Els Reis han arribat al Serena Vall! El primer dia d’escola els nens i les nenes d’I5 ens vam trobar una gran sorpresa! Al passadís d’infantil ens vam trobar amb uns regals. Els Reis havien passat…Vam sortir les dues classes i entre tots i totes els vam obrir. Quina il·lusió! Ens han portat dos jocs de construccions, tampons per estampar i un parell de jocs de cartes.

REIS

HAN VINGUT ELS REIS A I3!!!

Abans de marxar de vacances vam escriure una carta pels Reis d’Orient, que vam deixar penjada a la Pissarra digital, perquè si passaven per l’escola la veiessin.

Aquest dilluns, dia 9, quan vam arribar a l’escola vam veure que ens havien deixat uns paquets al voltant de l’arbre que tenim al passadís. Ens vam posar molt contents!!!

Ens han portat avions de joguina, animals del mar, un playmobil, un biberó per les nines i esponges i sabó per poder banyar a les nines.

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Infantil 22-23, I3 22-23 | Etiquetat com a | Deixa un comentari